LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.06.12-13 Cegléd Edzőtábor

2010.06.13. 19:30 | ImikeTraining | 7 komment

Címkék: crossfit súlyemelés kettlebell otthon swing squat snatch alcatraz smr strength fms metcon z health deadlift

Hejhóóó, véget ért a tábor, bár ahogy láttam már Bazsi írt róla, de mivel én vagyok a blogsztár, úgyis mindenki az enyémet fogja olvasni.

Őszintén szólva nem vártam akkora izgalommal a programokat, mert ugye nem vagyok egy kártyatépő zsonglőr, meg valami hűdeerős emberke, ennek ellenére nagyon nagyon pozitívan csalódtam ebben a 2 napban. Azt tudtam, hogy a társaság hibátlan lesz, az is lett.

Első nap Lakatos Peti, a csávó, tartott előadást. Eredetileg a pistolról, de végülis nagy örömömre volt abban minden, fms-zhealth csodapáros nagyon tetszett. A program hozadéka az volt, hogy a végére könnyedén megtudtam csinálni bal lábbal is a pistolt, eddig csak dőlöngélve ment, vagy súllyal, jobb lábbal eddig sem volt semmi gondom.

Utána kártyatépés, könyvtépés volt a terítéken, őszintén ez a rész annyira nem érdekel, Péter mégis nagyon érdekesen adta elő a dolgot, és nézni igazából jó volt. Bár sok sikerélményem nem született, és azt hiszem ez után sem fogok próbálkozni. Annyit még elmondanék, hogy végre én is megtapasztalhattam Peti fantasztikus beszélőkéjét, nagyjából mindenki itta a szavait. Komolyan le a kalappal, egy nemzetközi "üzletembernek" pont ilyennek kell lennie.

Aztán vonultunk a strandra kétibellezni. Ez a juggling is olyan számomra, hogy nézni baromi jó, de csinálni egy rémálom. Nagyjából minden gyakorlatnál attól tartottam, hogy szétütöm a térdem, vagy valami. Persze ez nem Misi hibája, hanem az enyém, mert sajna elég sok mindenhez ilyen kis beszari módon állok hozzá. Aztán megfürdette mindenki habtestét.

Este marhapörkölt evés, ami kicsit kevés lett, mert ugye jött Lacee is, aki a 10kg húsból megevett 6-ot, aztán utána még este éhes volt, és levezetésnek elnyelte a hűtő egy nagyobb részét. A vicc az benne, hogy mellette meg eres a hasa :D

A mai nap nagyon jó volt, én eleve ezt vártam jobban, és tényleg zseniálisra sikeredett. Megtapasztalhattuk, hogy Balázs nem csak videón borzasztó erős, hanem élőben is. 60kg-os kettlebell... mi az? Volt előtte egy kis mátrixos megmozdulás, jelen esetben "nincs szög" címszóval. Én nem nagyon próbálkoztam szöghajlítással, nem hiszem hogy az én méreteimhez való sport, de nézni lenyűgöző volt.

Aztán mindenféle nyomás variációk következtek kettlebellel. Ez nagy örömet okozott, mert anno mikor Varga Tominál tanultuk a bent-presst a 16ossal küzdöttem jobb kézzel, és nem is nagyon akart sikerülni. Ballal egyáltalán nem. Most úgy érzem, hogy viszonylag könnyen megvolt a 24-es, annak ellenére, hogy fél éve nem csináltam ezt a gyakorlatot. Bár a bal kéz szégyenletes, de inkább azért, mert ügyetlen, nem azért mert gyenge, de majd fejlesztgetjük. Lacee meg bele is szeretett a 2 hand anyhow-ba. Nekem is nagyon tetszett, főleg, hogy ezt régebben meg sem tudtam próbálni, nem hogy megcsinálni. Most 24-16al megvolt.

Aztán következett Lackás blokkja, akitől (túlzás nélkül) mindenki nagyon tartott. A 2 nap alatt szerintem 114-szer kérdezték meg tőlem, hogy mi lesz majd Lacee programja :P
Az előadás nagyon jóra sikeredett, volt egy kis olimpiai súlyemelő bemutató is, majd muscle-up rávezetés. Meg még délelőtt megmutathattam kipping, valamint (kezdő) butterfly pull-up tudományom.

A program:
20perc
Az első percben 60 guggolás, ha nincs meg a 60 ismétlés, akkor a következő percben annyi fekvőtámasz, amennyi hiányzott a 60-hoz. Tehát ha valaki mindig megcsinálja a 60 guggolását, az "csak" 10 percet dolgozik a 20-ból, viszont 600-at guggol :P

Az én taktikám az volt, hogy mindig teljesítek 45 guggolást, majd a köv percben 15 fekvő. Ez teljesen jól ment 16 percig, ott kezdődtek az igazi problémák, az utolsó előtti kör nem is lett meg pár ismlétlés híjján, valamint talán még lehetett egy necces. Az utcsó kör az "gond nélkül" megvolt. Mellettem Tibi papper becsülettel lenyomta az egészet, izzadtunk közösen egy szép tócsát.

Ahogy elnéztem az arcokat, nem hiába volt a félelem :)

És a társaság:

Kezdeném Anikóval, aki mindenkit meggyógyított, helyrerakta az embereket, ahogy kellett. Na meg swingelt a 60assal 48 kilósan Jucimamóval együtt. Le a kalappal. Nagyon stabilak a hölgyek, akárcsak bíróica. Juci meg megalázóan nyomkodta a 20ast...

Amúgy viccen kívül, mindenki baromi jófej volt, és örültem, hogy végre személyesen is megismerkedhettem Velük. Jött a két csudaarc Sopronból is, ami külön öröm volt számomra. Na meg végére Richi is beugrott egy kis CrossFitre, meg tanultunk tőle sok hasznos dolgot a C2-ről. Nagyon jó hangulat volt, szóval köszi mindenkinek.

Pusszpá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr752079042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.06.13. 19:48:12

@Sulycsi Dííí: Hát emlegettünk is egy párszor :(

MáT 2010.06.15. 08:02:04

He, én belefértem mindig az időbe, bibibíííí ;-)

Én igyekeztem nem spórolni az energiával főleg azért is, mert fekvőtámaszban vhogy nem vagyok jó, ezért a guggit kellett meghajtanom. (47 volt a leggyengébb köröm)

ImikeTraining 2010.06.15. 19:02:37

@MáT: haggggggyáááááá má, ki hiszi ezt el egy soproninak? :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.06.16. 11:18:43

Bíróica...?
Most nézem csak wazz. Bíróica?!?! Hát ez kész :D

ImikeTraining 2010.06.16. 20:56:34

@Juci ZB: Mi bajod van Icussal? Ő a metállllllllédi!
süti beállítások módosítása