LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.04.10. Szombat TSC

2010.04.10. 15:56 | ImikeTraining | 19 komment

Címkék: szeged crossfit kettlebell judo otthon snatch alcatraz smr new pr deadlift

Sziasztok!

 

Először is köszi mindenkinek a szurkolást!

No hát lement életem első fizikai jellegű versenye (pár matekon már túlvagyok :D), és mit is mondjak, borzasztó szarul voltam, annyira izgultam. Talán még soha ennyire.

Eredmények:

60,15kg-al mérlegeltem (esküszöm nem fogyasztottam)

Deadlift - elemelés: 152,5kg (new pr 140kg)

Taktikai húzódzkodás: 18 (new pr 17)

5 perces Snatch-teszt 16kg: 142 ismétlés (régi is ennyi)

Azt hiszem maximálisan elégedett lehetek, a terveket hoztam, sőt még túl is szárnyaltam :)

Minden résztvevőnek külön gratuláció, 10-en lettünk a végére, bár remélem Kukker megcsinálja egyéniben, és elfogadják az eredményeit.

A versenyzők között volt olyan is, aki csak 2-3 hónapja ismerkedett meg egyáltalán a Kettlebellel, de odaállt és csinálta, méghozza elég szép eredménnyel. Volt olyan is, akinek szerintem ez volt élete első 5 perces tesztje, de végignyomta. Ott voltak Judos barátaink is, akik előtt komolyan le a kalappal, mert hát ha valakik nem deadliftelnek egyáltalán, és életükben talán max ha 1 órát snatcheltek összesen... brutálisan jó eredmények születtek, úgyhogy a novice kategória nagyon keményre sikeredett, és egyáltalán nem zavar, ha az első 5ben sem leszek benne, mert olyan emberek voltak itt, akikkel megtiszteltetés volt versenyezni.

Csillox mamiról pedig úgy gondolom, hogy minden otthonülő néni példát vehet, sőt még azok is, akik keményen tapossák a lépegetőt sport címszó alatt.

De egyértelműen a mai nap sztárja Kovács Lacee volt (az olimpikon judosaink mellett), aki rendesen odatette magát, mindenből pr-t csinált, és remélhetőleg megmutatja kedves külföldi barátainknak, hogy mi az a magyar virtus.

Amit, még szeretnék megosztani veletek, az csupán annyi, hogy most áprilisban van egy éve, hogy elkezdtem edzeni. Tehát kerek 12 hónap alatt értem el ezt, amit most tudok, és ha csak egy embert nevezhetnék meg magamon kívül, hogy kinek köszönhetem ezt... hát az Ő lenne. Tiszta szívből köszönök mindent, és azt hiszem sosem lehetek elég hálás majd.

De az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy másik nagy mentorom Varga Tomi is közrejátszott ebben az eredményben, köszönöm Neki azt a kemény 6 hónapot. És méltán tarthatom őket Magyarország két legjobb RKC-jának, mert az eredményeik egyedülállóak, és ezt nem csak az ismétlésszámok mutatják, hanem a kinevelt tanítványok is.

Természetesen lesznek videók, sőt még Gazetázunk is majd valamikor, úgyhogy mindent a maga idejében.

Az eredményeket pedig mindenki nyomonkövetheti a TSC oldalán, amit megtalálhattok a linkgyűjteményben.

Külön öröm volt, hogy pár olyan emberrel is megismerkedhettem, akivel max csak "blogon" találkozunk, kiemelném Dííí-t, aki Debrecenből leutazott hozzánk, hogy versenyezhessen, és szintén mindenből nyomott egy egyéni csúcsot. Bár nem Ő volt az egyetlen ilyen. Úgyhogy részemről a megtiszteltetés.

És köszönjük Misinek és Gergőnek is, hogy segítettek levezényelni ezt a versenyt, ami néha nem is volt annyira könnyű.

Most a tervek szerint elszabadságolom magam, hogy mennyi időre, azt még nem tudom, én 2 hetet tervezek, aminek Lacee annyira nem örül, de majd elválik.

Addig a blog is szünetel, talán Szombaton jövök majd egy meglepetés posttal.

Sziasztok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr701909865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.04.10. 16:18:09

Ügyes vagy, gratulálok!!!!!
jöhet a megérdemelt pihenésed :-)

Kovács Lacee 2010.04.10. 17:23:47

Még egyszer gratulálok! Ugye megmondtam, hogy nem kell izzadni és tank leszel wazze! Eléggay jó kis programot nyomtunk végig, tehát büszke lehetsz magadra, mert én nagyon az vagyok rád! (meg Csillox anyád is)

ImikeTraining 2010.04.10. 17:34:05

@Kovács Lacee: Nagyon szépen köszönöm, én is rátok :)
Tényleg ezt el is felejtettem, hát egy pár hónapot lenyomtam megállás nélkül, heti 5-6 edzéssel :) Azt hiszem, hogy már ez is nagy eredmény tőlem, hehe :P
Köszönök mindent!

Kukker02 2010.04.10. 18:40:46

Gratulálok az eredményekhez! :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.04.10. 19:27:44

Adrival gratulálunk Neked és a többieknek is! Férfi munka volt!
Két hét pihenés viszont elvonási tünetekkel fog ám járni. Gyönyörű WOD-ok várnak Rád, minek pihennél annyit? ;-)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.04.10. 19:33:00

Szééééép!
Gratulálok mindenkinek, odatettétek magatok rendesen :)
Thumbs up!

ImikeTraining 2010.04.10. 19:46:29

Köszönöm :)

Kukkerke, legközelebb én leszek a segéded, úgyhogy mindenképp jönnöd kell :)

Dííí
Te is nagy voltál, szó szerint, gratulálok a 3 pr-hez!

Ricsi
Köszönöm Nektek, és remélem a következőn találkozunk Veletek is. A WOD-ok meg most várjanak picit, nem szaladnak el. Amúgy én is félek az elvonási tünetektől :D

Gábor
Köszönjük szépen, most már rajtad a sor augusztusban!

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.04.10. 22:49:16

Nagyon nagyon gratulálok, remek munka volt!
Hiába no, ez az Imike egy igazi faszagyerek :)
Jólvan, fijam.

ImikeTraining 2010.04.11. 08:53:50

@Juci RKC: Köszönöm! Eskü akartam 1el több snatchet csinálni, de a deadlift meg a tpu kiszítta az összes energyt, aztán ez is alig jött össze :)

Milko · http://girjevik.blog.hu/ 2010.04.11. 15:06:21

Szép volt, irigylésre méltó teljesítmény :-)

ImikeTraining 2010.04.11. 19:45:14

@Milko: Köszi Milko, neked is Gratula sokadszorra is :)

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.04.12. 09:34:48

Gratula a 3 PR-hez nagyon durva az elemelésed a testsúlyodhoz képest!!
Elismerésem!!!!!

ImikeTraining 2010.04.12. 10:46:38

@Traxi: Köszönöm szépen Traxi! :) Remélem a következő versenyre már Ti is jöttök!

MáT 2010.04.12. 11:35:09

Imi vazze, vaddisznók vagytok ;-)
Hétvégén az elsődleges hobbimat űztem, tehát horgásztam, de szombat reggel olyan kis figyelmes voltam, hogy gondoltam a csapatra, és kíváncsi voltam, mit alkottok... ;-)
Hatalmas hangulat, hatalmas eredmények, én is beállok a gratulálók sorába!!

Egyszer részt kell vennünk rajta nekünk is, az tuti fix. Persze kell idő a felkészülésre, de a te példádat figyelembe véve, semmi sem lehetetlen...

ImikeTraining 2010.04.12. 11:38:38

@MáT: Köszönöm MáT! Most már nagyon remélem, hogy találkozni fogunk valami hasonló megmérettetésen :) Úgyhogy még most kezdjetek el gyűjteni az útra, hogy tuti ne legyen gáz!!!
süti beállítások módosítása