LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2011.01.05. Szerda

2011.01.05. 14:16 | ImikeTraining | 10 komment

Címkék: crossfit súlyemelés kettlebell swing squat snatch alcatraz smr metcon new pr

Halihó.

Na új év, új tervek, új edzésterv. Mostantól minden másnap fogok csak jelentkezni, tehát egy edzés, egy pihi. Eddig rövidke pályafutásom alatt mindig heti 5-6 volt, Szegeden az is előfordult, hogy 7-8. De 2011 a háj éve :D

Szóval heti 4 súlyemelésre alapozott edzés lesz mindig, egyelőre alakul, de majd kiforr, na meg Lacee nem bírja már ilyen sokszor nézni a pofámat, ezért is volt a csökkentés :P

Amit dobtunk, az a 5-3-1-es guggolás, a teremben mindenkinél működött, csak nálam nem, meg Lackásnál... Nyomásra viszont rohadt jó volt, de a karnak elegendő a kevesebb ismétlés is, a lábnak azért jóval több kéne. Valamint elemelésben most egy időre szeretnék visszatérni a nem túl nagysúlyos, súlyemelő elemelésekhez, amit hookban még kényelmesen felhúzok. Ez max olyan 135 körül lehet. De mégfontosabb, hogy lábból húzzam, ne erőemelősen.

Az ok leginkább az, hogy újév előtt felrángattam a 160at, ami pr lenne, de igazából undorító volt, úgyhogy maradunk a régi csúcsnál. Ha majd megy szépen a 160, akkor elfogadjuk.

------------------------------------------------------------------

Na mai edzés:

A. Beülve Szakítás 5x3/28,5-30-33,5-35-37,5

B. OHS 1RM: 60kg (newpr)

C. KB Swing 5x10/24kg (lehető legrobbanékonyabban)

MetCon
AMRAP 5'

Power Snatch
OHS
Thruster (hátul)
Ugrálós Guggolás
Thruster (hátul)
35kg

Szakítás most végre a régi volt, elég könnyen pattantak a dolgok, mondjuk nem is volt nagy súly. Lent mindig belekellett ülnöm pár másodpercig.

Utána OHS-nek eléggé örültem, legutóbb 55 volt, és nagyjából esélytelen volt a 60, normálisan akkor kilökni sem tudtam. Most leguggoltam felálltam, de ennél többet nem vállaltam, mert nem ment volna.

A MetCon elég csalóka, úgy voltam vele, hogy huhh 35kg, tök könnyű lesz, majd jól ledarálom. A nagy faszt... egy szopadék volt, még a talpam is elzsibbadt benne. Egy pár kör azért becsúszott :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr922562503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2011.01.05. 22:40:18

@Sulycsi Dííí: Köszii Dávid, nektek pedig grat a kiskölykökhöz!

MáT 2011.01.06. 13:18:45

OHS 60kg?! :O Hööö... az tényleg széép. Régebben 55-tel csináltam egyet, bár nagyon nem feszegettük a tökéletes technika hiányában.
Az már neked majdnem testsúly, ami nem gyenge.

Oszt, mi van, megirigyelted a lányoskodást, amit én is csinálok? Heti kevesebb edzés...? ;-))

ImikeTraining 2011.01.06. 14:16:47

@MáT: Köszike :)
Nem akarok lányoskodni, csak csapat ob lesz, és ha én leszek a -70es versenyző, akkor addig szeretnék még erősödni meg kicsit hízogatni, hogy legyen valami sanszom is :(
De majd meglássuk :)

MáT 2011.01.07. 11:12:33

@ImikeTraining: így már I see...
De figyusz, van itten egy 40 days easy strength progi. Mé' nem választod aztat? ;-)
Kilók is jönnek felfelé, meg a hűdesok PR renbetesz fejben, jól motivál az edzésre.

Aztán szépen felhízlalod magad 69kg-ra, és mehet a buli a versenyen.
Tényleg, mikor lesz a verseny pontosan? Már nem emlékszem, Lacee oldalán meg lusta vagyok megkeresni :P

ImikeTraining 2011.01.07. 17:49:20

@MáT: 40 napos programra nincs időm, 20on valahanyadikán van a verseny. Amúgy az egészhez az is hozzátartozik, hogy 3 hónapja nem toltam semmilyen tápkieget :) Igazából mondanám, hogy semmi hatását nem érzem, de hazudnék.
De most asszem jövő héten bevásárolok. A fehérje borzasztóan hiányzik, meg a vitamin komplex, étvágyban is érzem a hiányuk. Menni fog még szerintem egy kis acid, meg egy villám kreakúra.
Ehhez kéne még egy szépen összerakott edzésecske, és minden fasza lenne.

Mondjuk ahhoz nekem is összekéne szednem magam, mert mostanság többet beszélgetek, mint edzek, aztán ha tényleg nekem kell indulnom, akkor jó lenne pirítani, aztán megmutatni, hogy imike azért még nem olyan szar. Mondjuk egy TSC-s formát kéne hozni :)

Kovács Lacee 2011.01.07. 19:44:16

Ez az, jól mondtad! Állandóan jár a szátok Tibikóbásszal együtt!

ImikeTraining 2011.01.07. 19:50:27

@Kovács Lacee: jó, akkor írjá valami szupit, aztán nincs több duma, és elverek mindenkit :D
süti beállítások módosítása