LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.24. Szerda Judosparty

2009.12.24. 17:56 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: kettlebell judo otthon swing squat snatch tgu

Na mégiscsak netezek egy picit így Karácsony alkalmából, úgyhogy gyorsan összegzem a szerdai edzést.

Azt azért elmesélem az elején, hogy egyhuzamban ez volt az 5ik edzésem, 5 edzés alatt pedig több, mint 600 snatchet sikerült kipréselnem magamból. Tehát tényleg komolyan beindult a snatch teszt készülés. Na meg ehhez hozzájárul, hogy már nagyon a teljesítő képességem legalján voltam, amihez már csak egy ilyen menő judos móka hiányzott :) Mindenesetre örültem, hogy ott voltam.

16kg-val csináltam végig az edzést.

Kezdésnek jónéhány swing, a judos srácok 5 perc alatt megtanulták a TGU-t (nem vicc), majd 

10kör snatch 15" on/15" off 7 ismétlés

Rengeteg guggolás össze-vissza, kitörések, goblet, jobbra-balra sétálgatás guggolva. Szóval nem volt pihenés...

10kör snatch 15" on/15" off 7 ismétlés

Itt már rendesen feladta a tenyerem a dolgot, csak a bal kezemen 5 vízhólyag volt :D

20 swing 1 guggolás

19 swing 2 guggolás

18 swing 3 guggolás

...

1 swing 20 guggolás

(210db-210db)

A guggolások 10-ig súllyal mentek (én már ezt is súly nélkül csináltam, mert totál kész voltam), aztán súly nélkül.

Amit múltkor írt Lacee, hogy a judos srácok tudnak snatchelni... nos hát tényleg tudnak :) Ez elég kemény meglepetés volt :)

A vicces az, hogy élsportólókkal edzettem, olimpikonnal, vb-t, eb-t járt emberekkel, és amíg én már tényleg teljesen padlón voltam, ők énekelgettek, dalokat költöttek, meg valami japán idiótaságokat ordibáltak, miközben minden szünetet végignevettek. A feladatokat meg tök komolyan, tiszta erőből végignyomták. Szóval elég nagyszerű ilyet látni, mintha tényleg nem is lehetne őket emberi mércével nézni.

Nem biztos, hogy mindent beleírtam, de elég ha annyit mondok, hogy talán a leghosszabb pihenő 1 perc volt, ebből is egy kb :D

Na még egyszer Boldog Karit és sok Ajit mindenkinek, cuppancs

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr861621085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása