LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.17. Kedd

2009.11.17. 23:05 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kedd kettlebell swing squat tgu smr fms

Ma a szokásos keddi Kettlebell Szegeden.

2 hónap CrossFit után (most a 4iknek lesz vége)

 

Ez volt az eddigi legjobb hangulatú edzés :)

Ma itthon az albiban megcsináltam az FMS-t, volt SMR plusz hozzá a hátamnak egy kis labdázás, ahol még a könnyem is kicsordult. Na meg a nyújtás. Egész szépen haladok vele, már olyan dolgokat megtudok csinálni, amire soha nem is gondoltam volna, a csípőm szerintem eléggé hajlékony, és a lábam is alakul hozzá. Január végéig szerintem meglesz az a spárga :)

Hamarabb érkeztem edzésre, nehogy úgy járjak, mint tegnap. Haladók épp dinamikus hasizom erősítő gyakorlatokat csináltak párban, Tamásnak nem volt társa, úgyhogy oda is hívott magához segíteni. Végigcsináltam vele 3 feladatot, nagyon ötletesek voltak, és tényleg jótt tett a hasnak. Utána pedig Lacee házifeladata következett:

5x7 tactical pull-up / kb 1'30" pihenőkkel

Bemelegítés.

1-1 TGU 16kg

5-5 TGU alaphelyzet, nyújtott lábakkal, egyik lábad átteszed a másikon, és csípőből utánafordulsz, a súly fentmarad. Minden ismétlés végén leengeded a súlyt majd kinyomod, az 5ik végén pedig egy teljes TGU.

10 Goblet Squat 16kg

10 guggolás zárt lábakkal

5-5 guggolás zárt lábakkal, alsó ponton az egyik lábad kinyújtod (pistol alap)

Aztán párokban 10-10 pistol (egylábas guggolás). Ehhez nem sok segítség kellett szerencsére, mindössze annyi, hogy alsó ponton ne dőljek el, ami igazából csak bal lábbal jelent problémát, és egy picit bosszant. De elég könnyen és dinamikusan megvolt a 10, aminek örültem, mert ahogy láttam ez a feladat elég nagy problémát okozott a csoportban.

Ezután rengeteg, rengeteg swing volt, nagyon kevés pihenőkkel, 20kg-al kezdtem, de muszáj volt visszaváltanom 16osra, mert az alkarom úgy eldurrant, hogy képtelen voltam a végére kinyújtani az ujjaim.

Itt volt két (számomra) elég vicces dolog: számolásra kellett swingelni, méghozzá úgy, hogy én kezdtem a számolást 10ig, következő ember 8-6-4-2 megállás nélkül. Én meg gondoltam vicceskedek kicsit, felveszem a súlyt, elkezdek számolni: TÍZ! Úgy látszik túl jól sikerült, mert mindenki úgy elkezdett röhögni, hogy muszáj volt abbahagyni, és leraktuk a súlyt, még Tomi is csak a térdén feküdt, és könnyes volt a szeme. Bár ezt átkellett volna élni, mert úgy tényleg elég jó volt :) Aztán mikor összeszedtük magunkat folytattuk.

A másik az volt, mikor mondta Tamás, hogy most ezt úgy csináljuk, hogy mindenki először a nevét mondja, aztán kezd számolni. Ez kb addig tartott, hogy a soron következő elkezdett swingelni, meg se szólal, egyszer csak bekiabálja, hogy BALÁZS! Szintén megint mindenki elfeküdt, és sírt a röhögéstől. Szóval nagyon jó hangulat volt, és egy nagyszerű csoport, remélem jönnek majd tovább januárban a haladóba :)

A vége amúgy a feladatoknak pl ez volt:

15" swing/15" test körül körzés kb-val jobbra/15"swing/15" test körül körzés kb-val balra

Szóval 1 perc munka megállás nélkül 3 körben, minden kör végén 30" szünet. Mindenki akkora örömmel tette le a súlyt, hogy hihetetlen :) Végén alkarra többféle nyújtás is volt a szokásos mellett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr81533219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása