LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.09. Hétfő

2009.11.09. 23:37 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged hétfő kettlebell swing squat tgu fms

Hétfő, Szeged, Kettlebell :) Egyre jobban szeretem. Talán azért mert egyre fárasztóbb edzések vannak, bár attól a szinttől még messze vagyunk, mint amit a CrossFit nyújt fáradtságilag kedves Emberkínzó Lászlóval. Ez valószínűleg azért van, mert Tamásnak gondosan felépített edzésterve van 3 hónapra, és fokozatosan keményíti be a dolgokat. De annak határozottan örültem, hogy ma volt az első alkalom, hogy valamit nem tudtam 100%-osan végigcsinálni.

Természetesen ma is hamarabb érkeztem edzésre, megcsináltam a kötelező FMS-t, aztán az előírt 5*6 tactical pull-up-ból sajnos csak 3 kört sikerült összehoznom idő hiányában, de majd pótolom. Viszont a 6os szériák is elég könnyen mennek már :)

Szokásos bemelegítés, futkározás, csípőnyújtás, és a többi izület átmozgatása.

Halo-val kezdtünk, vagy gyűrű, ki hogy hívja.

10-10

Nehezítésképp széles terpeszben, mélyreengedve a fenék, combok vízszintesek a talajjal

5-5

Aztán újra normál helyzetben folyamatos irányváltással

20

Itt jött az, amin elbuktam :)

1-1 TGU 16kg

3-3 TGU 16kg pihenő nélkül, 3-as 6-os 9-es pontokon sokáig megtartva (csípőfelnyomás, felállás, csípőfelnyomás)

Bal kézzel 2 kört végignyomtam, de ugye múlt héten írtam, hogy eléggé fájt a bal vállam, és most még picit közrejátszott, bár a hétvégi SMR nagyon jót tett neki. Kénytelen voltam a 2ik körnél szusszani, de ez kb 3mp se volt, folytattam is a 3ik kört.

Jobb kézzel végignyomtam, bár elég kellemes nyögések préselődtek ki belőlem :) Erre büszke voltam, mert nagyon sokan elvéreztek már az elején. Ma Tamás kivételesen velünk edzett, nem a haladókkal, Ő is szenvedett rendesen, szóval tényleg kemény volt, de a bal kéz után elhatároztam, hogy végignyomom, és meg is csináltam.

Ma megint gyakoroltuk a Goblet Squat-ot, elég sok ismétlés lement belőle némi nehezítéssel is, ezen a héten pedig valószínűleg részletesen átvesszük az egész guggolósdit. Természetes, hogy nem mindenki tudja magától, hogy hogy is kell ezt, én meg aztán nagyon nem bánom, mert van párszor mikor nem figyelek a lábamra, és elmozdul befelé. A többi része azt hiszem elég jól megy. Tehát:

16kg 2*10 Goblet Squat

16kg 2*7  Goblet Squat + lent karkinyújtás, majd visszahúzás, felállás

Itt már eléggé az edzés végefelé jártunk, ekkor jött egy érdekes rész, swinget egy másik feladattal kombináltuk, mégpedig: terpeszben leraktuk a tenyeret a földre, előre sétálás tenyéren, a végén híd, majd felnyomod magad és vissza. Fogalmam sincs, hogy ezt hogy hívják, de tetszett :)

10 Swing bemelegítés

Ezt nem számoltam pontosan, de vagy 6 vagy 8 kör:

20" Swing / 20" sétálás kézen oda-vissza/ 20" pihenő

Igazából nem éreztem nagyon fárasztónak (mondjuk bőr nem maradt a könyökömön) úgyhogy az utolsó körben 16osról 20asra váltottam, aztán ami a csövön kifér. Valószínűleg az egészet 20kg-al kellett volna végignyomni, mert így annyira mély nyomot nem hagyott bennem. Sőt elkéne már lehet teljesen felejtenem a 16ost Swinghez. Mondjuk egy ideje már 20assal csináltam, csak az új dolgoknál nem merem használni, de mostantól ez nem így lesz.

Nyújtás, Jumbo+100% Whey, hazabicajozás, blogírás, filmnézés, alvás :)

u.i.: ja és végre van SMR hengerem <3

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr611514205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása