LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

Szerda és ami előtte volt

2009.11.04. 18:59 | ImikeTraining | 3 komment

Címkék: szeged test kedd crossfit hétfő kettlebell swing snatch

Mint írtam, mai nap nem csinálok semmi érdemlegeset FMS-en kívül. Viszont, ha már megemlítettem, akkor leírom, mit takar ez.

Lacika 2 hete csinálta meg rajtam az FMS felmérést, ahol 13 pontom lett, a 7 feladatból az egyik 1 pontosra sikeredett. A maximális elérhető pontszám 21, ha jól értettem 14-től elfogadható. Mindenre vannak korrekciós gyakorlatok, amik hihetetlen rövid időn belül érezhető, sőt mérhető változást eredményeznek.

4 feladatot kaptam:

30 lassú hasba légzés, hasonfekve

3*1perc híd teljesen feszes testtel/1perc pihenő

3*8 fekvőtámasz döntött testhelyzetben, tehát ágynál, teljesen feszes testtel

plus Rolling, amit nem részletezek, ez egy törzserőt fejlesztő gyakorlat

Valamint eltökélt célom, hogy Január végéig megcsinálom a spárgát, tehát edzéseken kívül minden nap nyújtok valamennyit lábra. Nem haladok rosszul :)

 

Hétfő:

Ezen a napon Varga Tomi szülinapját ünnepeltük, játékos gyakorlatokkal, egy 3 perces swing+snatch teszttel, valamint tortákkal és pezsgővel. Annyit el kell árulnom, hogy hihetetlen jó társaságba keveredtem bele a kezdő csoportban, de most megtapasztaltam, hogy a haladók is roppant jófejek.

Igazából engem a 3perces swing teszt hozott nagyon lázba, sosem csináltam még hasonlót, szóval egyelőre semmilyen tapasztalatom nincs arról, hogyan kell beosztanom az erőmet. Azt gondoltam, hogy több mint 3 hónap CrossFit után nem nagyon lesz egy darabig olyan feladat, ami komoly megpróbáltatást jelent majd (mekkora nagyképű paraszt vagyok), és végülis a testem nagyonbbik része nem is fáradt el, csak az alkarom :P. De az olyan szinten, hogy a végén alig bírtam tartani a súlyt.

Végülis 3 perc alatt kereken 130db swinget sikerült kifacsarni magamból 16kg-os KB-val. Mellettem egy kb 2m magas 90-100kg-os srác állt (Fecó), aki 28assal csinált 128-at, mellette pedig egy kb 80+kg-os Judos srác, aki 137et produkált 24essel. Úgyhogy azt hiszem nem panaszkodhatok :) De legközelebb más beosztással fogom csinálni.

A váltótársam Arnold volt, akivel együtt kezdtem a Kettlebellt, ő most 82kg, az én 16osommal csinált 124-et, ami szerintem szintén elég jó.

 

Kedd:

Keddet nagyon vártam, mert másfél hónap Kettlebell training után, végre elérkeztünk a snatch-hez. Hihetetlen izgultam, hogy már elsőre se hozzak szégyent se magamra, se Lacee-ra, na meg persze Tamásra. Végülis otthon gyakoroltam már, ez konkrétan kb 15 snatchet jelent :P Amiből sikerült leszűrnöm, hogy mindenféle instrukció nélkül, jobb kézzel nem megy rosszul, a balban is megvan ugyanaz az erő, csak ott koordinációs problémáim voltak, és finoman szólva nem volt biztonságos az, amit csináltam.

De megintcsak bebizonyosodott, hogy Tomi hihetetlen jó oktató, összefoglalta pár mondatban a lényeget (aki ismeri tudja, hogy nagyon sokat beszél), és megfogadva minden tanácsát nekikezdtem a dolognak. Saját meglepetésemre is egész jól ment ahhoz képest, hogy végülis tök kezdő vagyok. Sőt edzés után még Tomi is megdicsért, hogy nagyon jó volt, aminek borzasztóan örültem. Persze hozzá tette, hogy ne szálljak el, és innen is ígérem, hogy minden instrukcióját betartom, egészen addig, még nem megy kisujjból a snatch. Tehát először technika, utána a mennyiség.

Mostantól minden péntek, szombat, vasárnap gyakorolni fogom a snatchet otthon, plus Lacee is említette, hogy innentől kezdve az edzés része lesz.

Eskü nem lesznek ilyen hosszú postok, már ha valaki olvassa ezeket rajtam kívül :D De most a lényeget összekellett foglalnom valahogy.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr291500689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Lacee 2009.11.05. 16:32:19

Hepppí börsztdéj tú jú!
23 éves lettél Imike, ideje lenne elveszteni a szüzességed!:)

ImikeTraining 2009.11.05. 16:41:11

@Kovács Lacee: huhh ezt el is felejtettem :D De akkor Te is csak tegnap estél át rajta nem? :P
süti beállítások módosítása