LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.03.02. Kedd

2010.03.02. 19:28 | ImikeTraining | 16 komment

Címkék: video szeged kedd súlyemelés squat smr fms z health

Ma mentem súlyemelő bácsikhoz guggolni, és most már benne is vagyok a klubtagkönyvben, szóval akár énekelhetném, hogy benne vagyok én is benne, benne vagyok a nagy kódexben. Haha...

Szóval bemelegítés után, megmérettetett a guggolás technikám. Edzőbácsi elég részletesen elmondta hogy s mint, még mielőtt hozzáértem volna a rúdhoz. Aztán odaálltam - és most kinyalom saját seggem - annyit mondott, hogy tökéletes. Persze előtte azért beállított, meg minden. Ami fura volt, hogy teljesen más, mint a kettlebelles guggolás, persze az eszköz is más, meg Pavel nagy valószínűséggel sosem volt súlyemelő. Más izmokat feszítesz, máshogy indítod a mozdulatsort, máshol IS érzed a feszülést. Azt hiszem holnap lesz izomlázam... Ettől függetlenül pl a Goblet Squat egy zseniális dolog. Hozzáteszem az erőemelő guggolástól is teljes mértékben különbözik, mindegyiknek megvan a maga előnye gondolom én.

Back Squat

1*10 BB

1*8 25kg

1*8 30kg

1*5 40kg

1*5 50kg

3*3 55kg

1*5 50kg/3-4 perc pihenőkkel

Aztán húzódzkodás

2x Max Tactical Pull-up

1*5 Tactical Pull-up 10kg a kukimra kötve (hárdtréjning)/1 perc pihenőkkel

Hazajövés, blogírás, majd Z-Health meg FMS kombó. Aztán meg SMR, a tegnapi futástól szétszakad a vádlim.

Pusz

Ja, és ez meg eléggay kemény:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr551803662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2010.03.02. 20:26:30

nem gyenge ez a bácsi :-))

...mármint nem rád gondoltam Imi ;-)...azért gratula az első guggolásokhoz!

ImikeTraining 2010.03.02. 20:41:02

@MáT: jól van, majd más lesz a véleményed, mikor a lábujjaimmal nyomom ki a 60ast... bup-ban!!!!!!!!

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.03.03. 08:57:24

Próbálj úgy enni hogy ne legyen hasmenésed, mert guggolás után nekem mindig nehéz ráülni a WC-re az izomláztól! :-)))
Igazán fájni holnap fog!! ;-)

ImikeTraining 2010.03.03. 10:11:17

@Traxi: :DDDD
Egyelőre nem érzek semmit, meg igazából ritkán van izomlázam, de ha van, akkor iszonyatosan. Szokják a terhelést, bár ez picit más jellegű volt. A vádlimat érzem, de annak örülök :)

MáT 2010.03.03. 11:07:43

@ImikeTraining: :DDD na azt a BUP-ot lábbal megnézném...
már majdnem könnyelműen ideírtam, hogy ha azt megcsinálod, akkor lecidállak..;-)))
Aztán rájöttem, hogy nem írom le, mert így is nem sámli, amit a rövid, de annál velősebb edzéses pályafutásod alatt nyomtál, szóval a végén még összehoznád a cél érdekében ;-)

...azért, ha megvan a BUP, akkor küldd át majd a linket, ahol megnézhetjük ;-)

ImikeTraining 2010.03.03. 11:12:49

@MáT: nem küldöm át, élőben fogom megmutatni, hogy azonnali fizetséggel szolgálhass :D

Amúgy még nem kérdeztük, de ugye tervezitek, hogy LEGALÁBB szurkolni eljöttök TSCre?

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.03.03. 12:49:12

@ImikeTraining: MáT nevében nem tudok nyilatkozni, de ha megyünk (kis esélyt látok rá) mivel aznap van a névnapom várjatok terül-terül asztalkával :-)))!!

MáT 2010.03.03. 13:19:59

@ImikeTraining: nagyon kicsi erre az esély szerintem sajna...

szerintem nem lesz "kedvünk" menni ($$$)

Cegléd sajna nem az "átugrunk" kategóriába sorolható. Komolyan, ha 100-150km-n belül lennétek, simán átmennék, megismerkedni, szurkolni, baromkodni. ...na meg jól ellesnék gyaksikat, amikor bemelegítés részeként toljátok az FMS-t, meg a Z-t ;-))

Mikor lesz pontosan egyébként?

Egyébként, ha vmiért arra vezet az utam, akkor tuti, hogy jeleznék, hogy egy közös edzést vagy egy sima mezei bebaszást összehozzunk, ha már így sportemberek vagyunk :D (nyáron párszor lehet járok azon a vonalon, szóval, ha épp nem miamiban vagy, akkor sima)

...másik dolog, hogy mit szurkoljak, úgyis szinte fixre tudni fogjátok, hogy mi lesz az eredmény ;-)
elemelés: 147.5kg
taktikai: 18
snatch: 151 ism./ 16kg KB
;-)...vagy vmi ilyesmi

ImikeTraining 2010.03.03. 13:28:55

Hogy lesz-e dínom-dánom az Laceen múlik, én örülnék neki :)
Bebaszással az a baj, hogy én évente kétszer iszok: szülinapom, szilveszter. Egyik sem lesz a közeljövőben. De Lacee előző életében alkoholista volt :DD

Edzés meg alap, ami már valszeg új helyen lehetne. Szóval gondoljátok meg erősen, szerintem mindenki örülne neki. Na meg ugye addig van 6 hét (áprlisi 10) elég keményen összelehet spórolni benzinre.

MáT 2010.03.03. 15:12:08

@ImikeTraining: nem vagyok egy miller, de a lóvé azé csak csak meglenne, de ilyen magasságban megvan annak máshol a helye :-/

azért csekkoltam ám, csak 290km-re vagytok ;-), de azért az én 92 paripával hajtott viszonylag alacsony fogyasztású szuzkámmal is 5 számjegyű lenne a mutatvány, ami meg már húzós...

...ezek alapján, meg javaslom, h kezdj el inni ;-))...nézd meg Lacee hova jutott ;-)

ImikeTraining 2010.03.03. 15:37:21

@MáT: Jól van, én megpróbáltam mindent, úgyhogy egy szavatok sem lehet. Ha esetleg jöttök, intézek Traxinak tortát :P

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.03.03. 20:13:20

Köszi!
De kettlebell formájú legyen :-)))!

Viktor H 2010.03.24. 21:28:32

Imike:

Elmondanád miben más rúddal guggolni ,mint Kettlebellel ? Azon kivül ,hogy mindenben persze :-))

ImikeTraining 2010.03.24. 21:39:11

@Viktor H: KB-val guggolásnál a feneked indítod hátra, és némi szerepe van a deréknak is, valamint a térdeid nem mennek előre. Itt mondjuk a gobletről beszélek.
Tarkón guggolásnál pedig a feneked nem mozdítod ki semerre, csak függőlegesen lefelé, és a térdeid mennek inkább előre. Ez az olimpiai súlyemelő guggolásra igaz. Erőemelő hasonló a goblethez, csak a rúd szintén a háton van, szélesen fogják (általában a tárcsáknál), míg súlyemelőnél szűken, és a mellüket tolják ki. Nagyjából a súlyemelésnél, ahogy én látom, és ahogy nekem tanították, mindenhol az a lényeg, hogy a lehető legkevesebbet mozdítsd a súlyokat derékból, viszont a csípő lendületének itt is nagy szerepe van.
De Lacee kijavít majd, ha valamit rosszul írtam.

Viktor H 2010.03.25. 21:52:01

@ImikeTraining:

Köszi a választ !
Még egy olyan kérdésem volna ,hogy tarkón guggolás relative könnyebb ,mint rack pozicióban KB-val ? Csak ,mert a 68 kilómmal 2x24el próbáltam guggolni és majbeszartam pedig még csak le se mentem teljesen és ahogy olvasom Te 80al guggoltál tarkón a Te 62 kilóddal és hát azért ez köztünk szólva nem szar teljesitmény:-))

Kovács Lacee 2010.03.25. 21:56:21

Nem könnyebb, csak más. A Tarkón guggolás sokkal jobban igénybeveszi és ezáltal be is kapcsolja a hátsó mozgáslánc izmait, míg az elől guggolás rúddal vagy kettlebellel inkább quadriceps domináns munkát igényel, tehát egy kicsit tehermentesíti a hátsó mozgásláncot. A KB és a rudas FS közöt is van különbség, főleg ha súlyemelő fogással, ill. kartartással végzi az ember a gyakorlatot a barbellel.
süti beállítások módosítása