LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.01.18. Hétfő Snatch teszt

2010.01.18. 22:11 | ImikeTraining | 8 komment

Címkék: szeged test hétfő kettlebell swing snatch new pr

Hellobello!

A ma reggelem szörnyen kezdődött, alig bírtam kikelni az ágyból, eléggé nyomasztó fájdalmat, vagy nem is tudom mit éreztem az alsó hátamban. Azt hittem, hogy gerincsérvem van, vagy mit tudom én, szóval rendesen beszartam. Aztán gondoltam hármat, csináltam balra és jobbra is egy brettzel-t, mivel már máskor is elég hatásosan kiroppantott. Ehh roppantam is elég szépet, meg megnyújtottam egy picit az alsó hátszakaszt, ahol valami olyasmi hang volt, mintha eltört volna a gerincem. Nem tudom ez mennyire volt egészséges, de azóta semmi bajom, még csak a helyét sem érzem, úgyhogy borzasztóan megkönnyebültem. Egy picit talán túlerőltettem magam tegnap. Szóval mindig figyeljetek a helyes tartásra, akármennyire fáradtak is vagytok! Dr. Luki napi okosságát hallhattátok.

Na aztán a mai edzés: átkerültem véglegesen a haladókhoz, úgyhogy megszünt az ideiglenes középhaladó státuszom, egy órával korábban kezdődik az edzés, olcsóbb is, nyugodtan zuhanyozhatok bármeddig, szóval csupa pozitív dolog :) Viszont nagyon sokan vagyunk, a levegő meg nem lett több. Amúgy ma jött az új kezdő csoport is, akik szintén elég sokan voltak... nem tudom, hogy Tamás hogy éri ezt el, de az biztos, hogy olyan gyorsan terjed a híre, hogy csak úgy özönlenek hozzá az emberek. Bár azt el kell ismerni, hogy hihetetlen jó szakember, legalábbis ez az én véleményem, és ténylegesen nagyon szép eredményeket ér el az áldozataival.

Ma hosszabb bemelegítés után Snatch teszt következett, amit már nagyon nagyon vártam. Lényegében ez mutatja a fejlődésem, valamint, hogy mennyit ér a belefektetett elég kemény meló, amit Kovács Lacee RKC és Varga Tomi RKC diktál.

Párokban csináltuk, az enyém Arnoldka volt, és sikerült magából kipréselnie elsőre 115 snatchet 16kg-al 5 perc alatt. A beosztást én ajánlottam neki, és be is vált :)

Utána én következtem, kockáztattam, és kipróbáltam a 16os új DragonDoor-os Kettlebellt. Múltkor már elég pozitív véleménnyel voltam róla.

Végülis 5 perc alatt sikerült kerek 130 snatchet összehoznom vele. Egy kicsit bántam, hogy nem maradtam a kis ezüstszínű csodánál, mert a sok jó oldala mellett két elég negatív is előjött. Az egyik az, hogy vastagabb a foggantyúja jóval, ami nekem elég nagy hátrány, mivel pici tenyerem van, így rendesen elszáll tőle az alkarom. A másik pedig az, hogy ha elkezd izzadni a tenyered, valami extrém mód csúszik, gondolom ez a recés festése miatt van, kisebb felületen tapad. Ebből majdnem gondom is lett, mert az egyik váltásnál elrepült a kezemből, aztán úgy kellett utánakapni a másikkal a levegőben :) Elég viccesen nézett ki, Arnolddal el is nevettük magunkat közben.

Na ez nem a magyarázkodás része volt, lényeg, hogy maradok a sima jól bevált silver elite kettlebellnél, azzal semmi gondom nincs, és még bőven kijön belőle jópár snatch.

A cél áprlisig 140 ismétlés volt, ezek után azt hiszem egy picit meg is növelem gondolatban, aztán majd kiderül mi lesz addig.

Ez után fogalmam sincs hány kör 15"on/15" off snatch volt még, szinte alig csináltam valamennyit, mert nem tudtam megfogni már a DD-t. Közben Tomival beszélgettem az eredményről, hogy mit várhatunk még TSC-ig, meg hogy lényegében mind a ketten megvoltunk elégedve. Az utolsó percben a tesztnél, még biztatni is odaállt, pedig azért elég sokan voltunk, az ilyenek hihetetlen jól tudnak esni az embernek. Na jól kinyaltam ma saját magam fenekét, úgyhogy jó éjt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr601683382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.01.18. 22:33:31

kérlek küldenél egy mailt?
mert nem találom a címedet,a kommentértesítőket meg töröltem.

erdefeu@gmail.com

Milko · http://girjevik.blog.hu/ 2010.01.19. 00:23:01

Na, felbloggoltam, ahogy ígértem. Enjoy :-).

MáT 2010.01.19. 10:18:39

na, gratula! Megérdemelted azok után, hogy a napoban dead liftből nem sziporkáztál. Szar napod volt akkor, mostmeg hoztad a formád...ha már a seggnyalásnál tartunk ;-)

ImikeTraining 2010.01.19. 11:07:50

@MáT: köszi :)
Amúgy ezt meséltem már azt hiszem, kettlebellen van velünk egy súlyemelő srác, és tőle kérdeztem, hogy vajon miért volt ez. Azt mondta, hogy ez náluk teljesen szokványos, meg magyarázott ott valamit az idegi rendszerről, amit én nem értek :D A lényeg az, hogy kis súlynál 90%-ot húzni sokkal nehezebb, mint nagynál, meg nagyon gyorsan elfogy a zenergia onnan, ahol kéne. Szal végülis megnyugodtam kicsit, de legközelebb felfog jönni.

MáT 2010.01.19. 14:54:07

@ImikeTraining: érdekes, és egyben durva is. Én még nem emeltem el olyan sokat életemben, és őszintén, nem is volt még "failed" próbálkozásom...;-) De tényleg nem. Ez ugye bizonyítja, h nem feszegettem még a határokat.
Traxinál viszont már volt pár ilyen. Jó, mondjuk nem 90% 1RM ismétlésnél, hanem mondjuk éppen 1RM felett, hogy szinte meg sem mozdult a súly. Teljesen látszott kívülről, hogy egyszerűen nem hitte el, hogy fel tudja húzni, és nem is tudta, akármennyire bíztattam.
Később meg ahogy jött neki az erő, jött az önbizalom is, és csúnyán fejlődött +17.5kg-ot az RSPG program alatt.

Kovács Lacee 2010.01.20. 20:48:34

Kíváncsi leszek a holnapi tesztre a másik gömbbel!?
süti beállítások módosítása