LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.01.05. Kedd

2010.01.05. 23:08 | ImikeTraining | 2 komment

Címkék: szeged kedd kettlebell swing snatch fms

Hellobello!

Ma egész kellemes kis edzés volt. Szokásos FMS-el indítottam, majd egy elég hosszú bemelegítés következett, kb az edzés fele most ebből állt. Voltak benne ügyességi gyakorlatok, valamint páros "erőelemek". Nem tudnám részletezni, mert eléggé összetettek voltak, de nagyon jól esett szerintem mindenkinek :)

Tegnap Milko kománk felvilágosított, hogy TSC-n egyik számhoz sem lehet kesztyűt használni, ami engem azért keserített el, mert mindent kesztyűben csinálok...

Szóval ma mindent kesztyű nélkül csináltam :)

15 swing 20kg

10-10 egykezes swing 20kg

7-7 high pull 20kg

10-10 snatch 16kg (most nem vállaltam be a 20ast, mert nem tudtam mi fog történni kesztyű nélkül)

Itt megkértem Tomit, hogy mondja el megint, mire kell figyelni snatchnél, ha kesztyű nélkül csinálod. Végülis az utóbbi hetekben rengeteget snatcheltem, meg megfogadtam Tamás tanácsait is, és egy kis bibi sem lett a hihetetlenül sexy tenyeremen.

10-10 snatch 16kg az új instrukciók után

20 kör 15" on/15" off snatch 16kg 7-8 ismétlés minden körben

nyújtás

Tactical Pull-up max

Az elején sokkal inkább arra figyeltem, hogy helyesen fogjam a kettlebellt, ne bántsa a tenyerem, szóval ott nem volt tökéletes technika, de végülis pár kör után belejöttem. Nem mondanám, hogy ugyanúgy csináltam, mint eddig, de gondolom ezt is csak megkell szokni. Mindenesetre a 20ik kört azt keményen megnyomtam, és mikor végeztem, akkor sem volt még egy pici gyűrűdés sem a tenyeremen :) Ettől baromira féltem, de úgy látszik nem kellett, azért nem akarom elkiabálni.

Na ennyit mára a lányoskodásból.

Ja és a napi bölcsesség: vegyetek kanadai bakancsot, amit kínában gyártanak, mert bármekkora hóban is ugráltok vele, mint a hülyegyerekek - azaz én - nem fog beázni :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr711650403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2010.01.06. 09:21:25

Mi van??? Lacee hagyta eddig, hogy kesztyűben melózz? ;-)

Én is régebben abban küldtem, de miután egyszer kesztyű nélkül húzódzkodtam, ráadásul új PR-t, teljesen elvetettem. Sokkal jobb így a fogás, és ezért több gyakorlat jobban is megy...legalábbis nekem.
Viszont a bőrkeményedés garantált, ill. 80-100 húzódzkodásnál vízhólyag, ami fel is szakadhat. Ez a negatívum, ha lehet így mondani.
...bár manapság az a menő, hogy bőrkeményedéses kéz karcolja, paskolja a nők seggét ;-)

ImikeTraining 2010.01.06. 11:12:45

@MáT: Igazából nem hagyta, sőt már elég régóta ezért ugat velem, majd most örülni fog :) Én meg kevésbé..
süti beállítások módosítása