LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.16. Hétfő

2009.11.16. 22:44 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged hétfő kettlebell swing snatch tgu

Kettlebell, Varga Tamás RKC-val!

Sajnos most késve érkeztem, mondhatni elsz..tam az időt szó szerint, így FMS húzódzkodás elmaradt. FMS-t azt pótolom majd most itthon. 

TSC Csomag

 

Bemelegítéssel kezdtünk, futkározás, aztán volt két új gyakorlat: csípőfeltolás, valamint egy "pók" nevezetű dolog, amit ha akarnék sem tudnék elmagyarázni :D

No aztán kezdődött a munka:

2-2 TGU 16kg

10-10 felülés 16kg, nyújtott kézben a súly, lábak szintén nyújtva, társad pedig lefogja a lábad bokánál

1-1 TGU 20kg, meglepően könnyen ment :)

Itt volt egy vicces történet, Arnoldnak nem jutott 20as, pedig ő eddig 16ossal csinálta, Tamás meg mondta, hogy akkor gyerünk 24essel. El is kezdte, Tomi odament segíteni tologászni a súlyt, aztán jött a felállós rész, ahol adódott némi probléma: Arnold 190cm+, Tamás meg 170 valahány. Mondhatni elfogyott Arnoldka alól, ő meg nem bírta egyedül, és ennyi volt a nagy 24es kisérlet :D Tamás közölte, hogy bocs, de nem érek el odáig :) A súly lecsuklott...

Jött a "ballisztikus" rész:

15 swing 20kg

7-7 egykezes swing 20kg

10-10 high pull 20kg

Rövid prezentáció következett, mármint megkellett mutatnom a snatchet, hogy kell csinálni, Arnoldka meg magyarázott, hogy mit kell csinálni. Úgylátszik mostantól én vagyok a bemutatóbaba, Arnold meg a szakkommentátor. Megcsináltam, ez a kuki meg meg se szólalt először :D

Mellettem álló emberkék elneveztek PavelJuniornak :D

5-5 snatch számolásra, fent megtartva

10-10 snatch számolásra, fent megtartva

15" snatch / 15" pihenő kb 7 kör volt, ezt nem számoltam, azt se mennyit csináltam. Nyomtam, ami belefért végig.

15" swing 16kg

30" swing 16kg

Nem váltottam végére vissza 20asra, mert borzasztóan elfáradtam a snatchben.

Nyújtás, itt már majdnem annyit izzadtam, mint egy egészséges CrossFit edzésen.

Most jött az a rész, aminek nagyon örültem, szokásos edzés utána max Tactical pull-up, mert ugye az elején lemaradt: 14 sikerült!!! Ami nekem azért nagy szó, mert Lacee-val úgy beszéltük meg, ha áprilisig a 15 összejön, akkor kb jól dolgoztunk, szóval az az elvárható. Azt hiszem kedves László nagyon jól dolgozhattunk akkor, és eléggé hálás vagyok érte, remélem ez nem egy egyszeri alkalom volt, és legközelebb még több lesz :)

A kick-boxos srác meg is kérdezte, hogy "ehh, mennyit húztál?". Szóval most picit büszke vagyok, meg beképzelt, meg ilyenek :)

Jóéjt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr951530659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása