LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.05. Csütörtök

2009.11.05. 23:30 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kettlebell swing squat snatch fms

Hohó ma van a 23ik szülinapom :) Boldog születésnapot magamnak!

 

Ma Kettlebell edzésem volt Szegeden. Bementem hamarabb, hogy megtudjam csinálni az FMS feladataim, nem sokkal később érkezett néhány srác, aztán közben velük beszélgettem, meg a haladó csoport szenvedését néztük. A húzódzkodás most elmaradt, mert a vállaim nem egészen vannak rendben.

Szokásos bemelegítéssel kezdődött a dolog, most volt egy kis futás is, nem mindig szokott lenni. Aztán sasszénál valami idióta lépés következtében, a bal lábomon szétzúztam az egyik lábujjam, ami most bevan dagadva, meg szép színes. Na ez picit tönkretette az edzésemet.

Lacival az első leckék között volt Kettlebell-el kapcsolatosan, hogy a súlyom a sarkamon van, aztán ezt eléggé belémverte, így végülis nem volt akkora gond, mert szinte le se tettem a talpam a földre. Így elviselhető volt a dolog úgy ahogy, bár azért eléggé problémás.

TGU-val kezdtük. Mikor elkezdtem az egészet másfél hónapja a 12kg-ot is megszenvedtem, ma szerettem volna 16ról 20asra váltani, de úgylátszik a múltkori snatch tanulás leamortizálta egy csöppet a vállaim, és még eléggé megvoltak fáradva, úgyhogy maradtam a 16osnál.

2-2 TGU volt számolásra 16kg-al

2-2 TGU szintén számolásra, a 3ik és a végső ponton jó sokáig megtartva a súlyt (csípőfelnyomás, felállás rész)

Aztán 20assal 2*10 goblet squat.

Egykezes squat 16ossal: Clean&Press vissza rackbe aztán squat 5-5

Ugyanez, csak swinggel folyamatos kézcsere (egy bal, egy jobb, egy bal blabla...)

Majd egy picit nehezítve szintén 16ossal: Clean&Press fent megtartod és guggolás. Ez szemmel láthatólag mindenkinek problémát okozott, az első balkezes kisérlet engem is meglepett, de a következő nyomás után már tudtam mire kell készülni, és onnan ment is simán a dolog. Tényleg nem volt könnyű, Tamás arra járva meg is dobott egy "szép"-el.

3-3 volt ebből

Aztán 10 swing önállóan két kézzel

10-10 swing egy kézzel

10-10 high pull

Majd ismét előjött a snatch. Végülis egy picit jól is jött, hogy fájt a vállam, mert Tamás rögtön észrevette, a múltkorihoz képest elég szarul ment bal kézzel, aztán odajött segíteni. Mondott pár dolgot, hogy mit javítsak, és mitől nem fog fájni, és máris jobban ment. Jobb kézzel viszont nagyon jó volt, valahogy ráéreztem a dologra, ez Tominak is tetszett, legalábbis az "egész jó" gondolom ezt jelenti.

Ebből csináltunk jópár gyakorlót, 3*10-10-et, aztán 20"/20" felbontásban saját tempóban mentek a snatchek. Fönt mindig megtartottam egy kicsit, és próbáltam minél szabályosabban, a végére szerintem teljesen jól ment. Közben éreztem miket kell javítanom, és tényleg érezhetően sokkal jobb lett. Mint mikor ráéreztem, hogyan kell "energiatakarékosan" swingelni, kb ez is akkora öröm volt :)

A végén pedig nyújtás, ezt egyre jobban szeretem, mióta Kettlebellezek hihetetlen sokat lazult a csípőm és a lábam. Lacee ultrabrutálhiperszupernevű barbel spec bemelegítése is érezhetően sokkal könnyebben megy.

Holnap pedig Cegléden Laceeval közös szülinap ünneplés.

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr171503847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása