LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2014.09.06. Szombat Monster

2014.09.07. 15:54 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: crossfit húzódzkodás guggolás clean squat tolódzkodás monster deadlift HSPU c2b

Szombaton a kiírt C&J complexemet kellett volna megcsinálnom, amit Zigi a nászútja előtt itt hagyott nekem házi feladatként. Meg is akartam csinálni a szombati Monster előtt, de aztán nagyon elhúzódott az idő.

A péntek délutánom eleve érdekesen telt. Voltam Balázsik Anikónál lábfej vizslatáson. Megnyugtatott, hogy én időben kezdtem el vele foglalkozni, és lehet ezt még bőven szépen javítani. Úgyhogy mindenképpen hasznos volt. Adott nekem egy csomó gyakorlatot, amiket naponta kell majd csinálnom, aztán a következő alkalommal jönnek majd új dolgok.

Aztán este Reninél voltam egy kis fájdalmas masszázson, de nagyon jól esett. Úgyhogy nyugodtan vágtam bele a szombati mókába. Ez volt a harmadik Monsterem, az elsőn egy WOD-ot csináltam, a másodikon egy kivételével az összeset és azokat mindegyiket Rx'd-ben, tehát könnyítések nélkül. A mostanin pedig minden WOD-ot megcsináltam, mindet könnyítve, mert brutálisak voltak.

 

WOD #1
AMRAP 12'

1-2-3-...
Hang Clean 40kg
STOH 40kg
Front Squat 40kg

Minden alkalommal, ha leteszem a rudat
10 Bar facing Burpee
10 Wall Ball 9kg

6 kör + 2 hang clean

 

WOD #2

3 RFT
21 Box Jump 60cm
15 Deadlift 90kg
9 C2B

11'55"

 

WOD #3

For Time
60 DU
30 Ring Dip
15 Clean 60kg
5 Rope Climb
15 T2B
30 HSPU
60 DU

25'05"

 

Az elsőben az volt a taktikám, hogy megcsinálom a 4 kört, lerakom, pihenek egy kis burpeevel meg wall ballal, majd az ötödiket egyben, lerakom "pihenek", aztán a hatodik egyben plusz ami belefér. Hát ezt nagyjából tök jól tudtam tartani, befejeztem a hatodik kört, elkezdtem csinálni a hang cleant, és egyszerűen eldobtam a rudat. Fogalmam sincs miért, nem akartam, nem csúszott, tudtam még fogni, egyszerűen csak ledobtam. Elnyomtam egy hangos "kurva anyád" és nekem ezzel vége is volt, hiszen 40 másodperc volt hátra a time capből.

A második viszonylag jól ment, a deadlifteket felosztottam 3x5-ökre, általában a harmadik 5ös sorozattal gondok voltak, de nem vesztettem sok időt vele. A C2B-ket meg 3x3-ra az utolsóban pedig 5+4-re.

Az utolsó... a végén a könnyem is megeredt egy picit, nem tudom miért, de szörnyű volt. A ring dipek második fele kicsinált. A felvételekkel nem volt gond. A kötélmászás se volt gáz, a T2B is ment. A HSPU NEM, az megölt, pluszban előtte már a tolódzkodások amúgy is megöltek... Mindegy, végigküzdöttem. A végén a duplatekeréshez semmi erőm nem maradt. A vállaimat nem éreztem, a jobb vádlim már halott volt, fogalmam sincs mi tartotta bennem az erőt, de befejeztem. Nagyon nagyon rossz volt.

Az eredeti feladatsorok így néztek ki:

monster_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr836677773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása