LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2014.08.16. Monster day

2014.08.17. 19:28 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: edzés crossfit húzódzkodás deadlift WOD

A szombati napot a szokásos deadlifttel kezdtem, az utolsó 5x3-as napom volt, holnap pedig meglátjuk, hogy erősebb vagyok-e, mint egy hónapja. Egyébként bizonyára igen :D

Utána pedig beszálltam a Monster WOD-ba, ami a Tesseractban egy amolyan szombati hagyomány. Aki szeretné még a hétvégén is kínozni magát a szokásosnál nagyobb mértékben, azok beállhatnak 2 vagy 3 igazán szoptatós feladatsorra. Leginkább egy hétvégi verseny modellezésnek mondanám. Tehát a deadlift után megvártam, amíg kezdődik a Monster, és addig csak úgy melegen tartottam magam.

A. Deadlift 5x3/112,5kg

WOD 1.

AMRAP 9'
9 Deadlift 80kg
9 T2B

6 kör

WOD 2.

Időre:
100 DU
70 HSPU
70 Box Jump 60cm
40 Húzódzkodás
40 Clean 70kg

Időlimit 40 perc

296 ismétlés szóval még 16 felvételt sikerült belevernem a végébe.

 

A Deadlifteket jónak éreztem, Gergő meg is dicsérte, csak egy kis javításra volt szükség a végponton. Lényegében annyi, hogy ne robbantsak bele csípőből a végébe, csak úgy szolidan álljak ki, mert nagyobb súlynál gáz lehet. A robbantást hagyjam meg a cleanhez :P

Az első WOD meglepett, a deadliftekkel nem volt gond, úgyse, hogy már előttem húztam. Viszont a T2B-vel annál inkább. Nyilván baromi régóta nem csinálom rendszeresen, és a bélésem felső része olyan szinten elhalt, hogy egy-egy sorozat között azt éreztem, hogy begörcsöl. Durva... sosem éreztem ilyet, mindig jól ment. Hát már nem :P De majd jó lesz.

A második WOD-al úgy voltam, hogy tök mindegy, úgyse jutok el a cleanig, úgyhogy 70en hagytam a rudat is. Igazából a HSPU volt a nagy ellenfelem, ami számomra egy olyan gyakorlat, amiből régen strict, unbroken 20+okkat tudtam csinálni. Hát most nem tudok, leginkább azért, mert a jobb vállam lapocka melletti gerincmerevítői nagyon sok kislabdázásra szorulnak még, ebből adódóan pedig az elülső deltám is elég merev. Fejfölé nyomásban pedig ezáltal gyorsan elhalálozik. Szóval szenvedés volt minden ismétlés, de jóval könnyebben ment, mint pár hete. 5-ösével, 4-esével, majd a végén fél percenként 2-ket csinálva fejeztem be. Baromi sokáig tartott, a 40 perc nagy hányadát ez tette ki, ami kissé elkeserít, de mindent megteszek azért, hogy ez is visszajöjjön. A box jump és a húzódzkodás sima liba volt, bár azért a húzások vége kissé megfárasztotta a karom, sőt a bicepszem sajna be is durrant, ami hát nem egy pozitív dolog a felvételeknél.

Na és jöttek a felvételek, életemben nem dolgoztam még 70 kilós felvételekkel egy feladatsorban, így nem is tudtam mire számítsak, főleg úgy, hogy a héten derült ki, hogy a 2rm-em olyan 77,5 környékén van egyelőre. Az elsőre emlékszem, hogy nem sikerült, nem tudtam betenni a vállamra a súlyt, annyira be volt durranva a karom :D így a másodiktól kezdve kintebb kellett fognom, hogy felmenjenek a helyére. Hát őszintén szóval totál homály ez a rész, arra emlékszem, hogy baromira kivoltam, és csak a légzésemre tudtam figyelni, a többi meg valahogy jött magától. Minden ismétlés előtt próbáltam lelassítani a légzésem, amennyire csak bírtam, aztán a húzás előtt egy utolsó levegő és bamm. Ekkorra amúgy már rég csak én dolgoztam, a többiek simán befejezték 20on percek alatt :) A többiek körülöttem azt mondták, hogy nagyon szépek voltak a cleanek, pedig tényleg kivoltam mint a picsa. Tudom, hogy erőből már nem tudtam volna megoldani, úgyhogy muszáj volt összekaparni azt a kis technikai tudást, ami van. 18-ig jutottam. Örültem neki nagyon :) És a többiek is :) Imádom őket

Nem csökken szerencsére a testsúlyom, még így sem, hogy már több mint egy hete abbahagytam a trans x-et, viszont szemre ennyi idő alatt is változtam, szóval maradt a 70-71 kiló. Cél továbbra is a stabil 73-74. Akkor boldog leszek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr616611819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása