LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.02.27. TSC minicsomag

2010.02.27. 20:17 | ImikeTraining | 8 komment

Címkék: test crossfit kettlebell otthon snatch new pr

Ma volt második TSC felmérés. Mit is mondjak, volt sírás is, meg örömködés is. Majd írok részletes eredményeket, most csak a maxokat:

Deadlift: 140kg/61kg testsúly NEW PR  (137,5/59)

Tactical Pull-up: 16

5 perces Snatch teszt 16kg: 142 ismétlés NEW PR (130), lerakás nélkül  

Eljött az, amitől nagyon féltem, a lábam gyenge, mint a fika. Így a technikám is mérhetetlenül szar Deadliftben, mondhatni a 140-et már Román deadliftként húztam fel, ami egyáltalán nem egészséges. Az elkövetkezendő 6 hét programja Szegeden a technika javítása lesz, valamint Laceeval és Szegeden is egyaránt rengeteg nagysúlyos guggolás. 

Tactical Pull-up mennyiséget szeretném tartani TSC-ig, reménykedve abban, hogy nőni fog a combom, mint a disznó, ami ugye tömeggyarapodással is fog járni remélem. Szóval több lehet, kevesebb semmiképp!

A Snatch elég könnyen ment, szerintem nem csak fizikailag, de fejben is sokat javultam. Meg sem fordult bennem, hogy lerakom, sőt a tempón mindenképp gyorsítani kell majd egy kicsit, meg a beosztáson módosítani, és lehet ez több is.

A következő 6 héttől mondjuk úgy, hogy csodákat várok. Kettlebellre mostantól csak hétfő és csütörtökön fogok járni szintentartás végett. Kedden pedig Deadlift technika javítása, amiben remélem segítségemre lesznek a súlyemelő bácsik, valamint guggolás. Meg ha Lacee engedi, akkor egy kis fekvenyomi :) De ha nem, akkor nem, majd nyilatkozik róla.

Végtére is örülhetek, két új PR, meg Lackás azt mondta, hogy aki a kicsit nem becsüli... ő pl mindig ezt mondja a barátnőinek, és bejött neki!

Ja és jókedv fokozó! Nem tudom miért, de ez nagyon tetszik:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr61795582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Lacee 2010.02.27. 21:08:47

Szépen jönni fog ez még egy kicsit és akkor nem kell elégedetlenkedni.

Csillox is tudja, hogy nem a méret a lényeg...:)

Ez a zene király. Ezt bömböltettük reggel mikor mentünk Pestre:)

Kukker02 2010.02.27. 21:40:27

Gratulálok Lukota! Jól működik a kis varangy tested! :D

ImikeTraining 2010.02.27. 21:50:21

@Kukker02: Ez volt életem legörömtelibb gratulációja, rendesen megkönnyeztem. Köszönöm Nektek szeretteim :D

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2010.02.27. 22:12:35

Remélem jól drukkoltunk! Két PR megfelel egy napra?
Én most gratulálni fogok, akármit is mond a kormány meg a Párt.
Gratula :)

Hogy van ez nálatok, érdemes a Lacee bácsinak így beszólogatni? nem lehet, hogy egyszer véletlenül ad egy tockost oszt mind meghaltok? :D

ImikeTraining 2010.02.27. 22:30:48

@Juci RKC: Köszönöm Juci néni!
Hát Laceeka nagyon jámbor gyerek, csak a tatamin hülyül meg :D A teremben meg sima szőnyeg van, szal nincs para.
Bár most megígérte, hogy lesznek edzés előtti felpörgető pofonok, csak nem ő fogja adni, hanem Csillox, különben nem sok edzés lenne belőle :D

Milko · http://girjevik.blog.hu/ 2010.02.28. 01:27:59

Gratula, szép lesz az a snatch :-) Ugye kesztyű nélkül? :-D

de a deadliftet én nem értem.. nem ilyen 150 kilósról láttam videót a jutyúbon?

Milko

ImikeTraining 2010.02.28. 10:26:05

@Milko: Ez sajna most kesztyűs volt, az előzőek meg kesztyűmentesek. Húzódzkodás előtt véletlen a tartóvasra fogtam rá, aztán lett egy csavarnyom a kezemben, meg a széle is belevágott, és nem volt túl kellemes, így felvettem a gyúrmás kesztyűt. Amúgy ne aggódj, már 2 hónapja nem volt rajtam kesztyű kettlebellen, és már a kezem sem jön szét egy ideje.

A deadlift 137.5 volt, de remélem látsz majd 150eset is :)
süti beállítások módosítása