LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.17. Csütörtök

2009.12.17. 22:56 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kettlebell swing squat snatch fms

Ma volt az új ciklus első edzése, ami januárig tart, aztán kezdődik egy újabb 3 hónapos Kettlebell móka Tamással, amihez majd remélem én is tudok csatlakozni. Minden csak a dollár árfolyamának alakulásán múlik.

Nem voltunk túl sokan, talán 15en, és a mai edzés elég lightosra sikeredett, de jó volt így is. Főleg a keddi snatch után nem is igazán vágytam a fagyott földön szántani. Egy költő veszett el bennem...

2-2 csípőátfordítás földön 20kg

Új gyakorlatot tanultunk, méghozzá a windmillt, erre volt pár rávezető gyakorlat, aztán élesben ment a dolog:

2*5-5 windmill 16kg

5-5 windmill&press 16kg

Ezt szerintem otthon is fogom csinálni nyújtásoknál, mert hihetetlen jól széthúzta a formás kis fenekemet, meg a combomnak az oldalsó részét. Az elején nem mertem letenni a tenyerem, mert tartottam tőle, hogy véletlen pofánnyom a súly, de a végére egész belejöttem. Bár valahogy az állássom szélességét sosem találtam el normálisan, de Tomi segített.

10-10 Pistol gyakorlás párban

Igazából megy már súllyal is, de nem hiszem, hogy 10-10-et kitudnék magamból préselni egyedül.

4 kör 20" snatch bal/20" snatch jobb/ 20" pihenő 16kg

Ezek pont egy perces körök voltak, eredetileg Tomi 5 kört akart, az 5 perc lett volna, de valamiért az utolsó percet felváltotta 20" swingre.

Amúgy a fura most az volt, hogy 4 perc alatt nem igazán fáradtam el, minden percben megvolt a 22 ismétlés, és úgy terveztem, hogy az utolsó percben elnyomok mindent. Ami rosszul esett az az volt, hogy valami borzasztó mód beállt az alsó hátizmom, mikor abbahagytuk, közben is éreztem már, hogy ott gáz lesz majd, de akkor jött elő mikor befejeztük. Rohadt keményre "bedurrant", vagy fogalmam sincs mit csinált. Gondolom ez még a keddi maratoni snatch eredménye volt.

A végére csak a nyújtás maradt, meg egy tactical max, megint nem számoltam, nem is fogom.

Tegnap este amúgy megcsináltam az FMS-t, aztán egy alapos nyújtást. Valahogy mostanság nem kerül közelebb a fenekem a földhöz :( Ma csak krokilégzéseket csináltam, nem igazán volt hangulatom máshoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr521605633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása