LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.10. Csütörtök

2009.12.10. 22:35 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kettlebell swing squat tgu smr fms

Heti utcsó Kettlebell, és az utolsó előtti hét a 3 hónapos kurzusból :) Gyorsan eltelt sajnos, de remélem lesz lehetőségem még egy 3 hónapos mókára. Nem rajtam múlik...

Ma először elkéstem a bemelegítést, és csak a végére értem oda, gyorsan rögtönöztem valamit, mert TGU-val kezdtünk.

2-2 TGU 20kg nem volt sajna túl szép most, próbáltam a lehető legóvatosabban csinálni, ez jobban foglalkoztatott

2*10 Goblet Squat 20kg

2*7 Guggolás dupla súly 2*16kg

2*5 Guggolás+Press 2*16kg

3*10 dupla Clean 2*16kg szinte szünet nélkül, a végére azt se tudtam, hogy lány vagyok-e

Kicsit elraktuk a súlyokat:

10 fekvőtámasz

2*10 fekvőtámasz, a térdet a könyökhöz húzva, felváltva jobb és bal

2 kör 15" hídtartás/15" térdfelhúzás karhoz/15" hídtartás/15" térdfelhúzás karhoz

Páros gyakorlatok következtek, pont páratlanul voltunk, Arnoldka tanul, úgyhogy ő nem jött. Ilyenkor mindig Tomi a párom.

Az első valami olyasmi volt, hogy leültünk egymással szembe, az egyik ember össze nyomta a másik kifelé tolta a lábát, és ellen kellett tartani egymásnak, úgy hogy nem rakod le a kezed, tehát a hasat is húzta rendesen. Hagy ne mondjam, hogy Tomi ezerszer erősebb nálam, úgyhogy az elején picit eljátszadozott velem :P ebből volt 2 kör

Aztán négykézlábra vágtad magad, a párod ráfeküdt a hátadra, és 15 felülést csinált rajtad, ebből is 2 kör.

A végére 30" swing maradt, Misi biztatott, hogy csináljam 32essel, de elég fáradtnak éreztem magam, úgyhogy csak 24kg volt. Megbántam, mert azért ez a 30" swing nem sokat vett ki az emberből, pedig toltam, ami belefért.

Jövő héten Snatch teszt a kezdőknek :)

Hétvégén egy hét kihagyás után újra CrossFit Lackással :) Kicsit hiányzott már, bár a pihenés tényleg kellett.

Megcsináltam ma az új fms feladatokat, technikai okok miatt nem sikerült az egyiket kiviteleznem, de otthon majd megtudom csinálni, plusz Csillox mamitól tanult nyújtásokat. Jóóóóóó volt. Majd most még lehet lesz egy kis hengerezés, bár most nem érzem szükségét, mindenesetre nem árthat.

Viszlát nem tudom mikor!

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr151589375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása