LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.26. Csütörtök

2009.11.26. 22:24 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kettlebell squat tgu fms

Ma volt a heti utolsó Kettlebell edzés, és azt hiszem ez volt az eddigi legdurvább is.

Ma csupa erőnövelő feladatok voltak, még egy darab swinget sem csináltunk, viszont annyi minden volt, hogy lehet nem fog az összes eszembe jutni.

Edzés előtt:

Itthon FMS reggel

4*7 Tactical Pull-up

1*10 Tactical Pull-up

Ma Jurenka Ricsi tartotta a bemelegítést, az ő áldozata voltam a legutóbbi RKC Instruktori képzésen.

Aztán kezdődött a keménymóka.

10-10 Halo 16kg

5-5 Halo 16kg széles terpeszben mélyen

10 Goblet Squat 20kg

2*6 Goblet Squat felállásnál 1-1 Halo 16kg

2-2 TGU 16kg

Ezután földön csípőátfordítások voltak KB-val 16kg, hátonfekve leengeded a súlyt majd kinyomod. Ebből nem tudom mennyit csináltunk, mert időre ment.

Aztán valami hihetetlen mennyiségű Clean&Press, a felénél már a számolást is feladtam, úgyhogy nem fogok darabszámot írni. Mindenféle felállásban volt Press. Volt egylábas, a két láb egymás előtt egyvonalban, féltérden, térdelve. Borzasztóan kivolt mindenki.

Aztán párban két súllyal fekvenyomás 3*30" 2*16kg

Végére elraktuk a súlyokat, és egy MetCon szerűség volt, bár nem tudom, hogy minek hívjam, nem volt rossz :)

1' Híd, mindenféle variációban

2*30" híd + 30" váltott kézzel felnyomás hídból, és visszaengedés

Ez összesen így 3 perc volt. Ami nekem fura volt, hogy Tamásnál széttett lábakkal kell csinálni a hídat, ami sokkal könnyebbnek tűnik.

A végefelé a mellettem lévő csoporttársam a feltolásoknál megjegyezte, hogy "Imi egy gép" :D Ez mondjuk jólesett, persze csináltam is, ahogy csak tudtam :)

A végén páros nyújtások voltak, ahol rájöttem, hogy a terpeszülésem valami mocskos merev (Tomi is megjegyezte), alig bírom szétteni a lábam. Igazából erre én sosem szoktam nyújtani, de gondolom ha elkezdem, akkor hamarabb meglesz a spárga is. Bár nem is tudom, hogy hogy lehet hatásosan, úgyhogy majd kifaggatom Lacee-t, mert ő letud így ülni spárgába :)

Az érdekes az, hogy állásban viszonylag elég mélyre letudok menni, ez meg totál gáz volt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr911555112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása