LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.05.09. Vasárnap

2010.05.09. 15:48 | ImikeTraining | 3 komment

Címkék: crossfit súlyemelés kettlebell otthon alcatraz smr z health

Na hát Imike nem bírt magával, elment edzeni a Zalcatraz Ketlöbel Dzsimbe.

Szerintem azon kívül, hogy még egy nagyon picit fáj a torkom, meg köhögcsélek, nincs semmi gáz, sőt azt sem mondanám, hogy lelennék gyengülve. Bár most megint 61 vagyok, és ez nem olyan összetételű 61, mint eddig volt :(

Na de a tervek szerint jövő héten még van egy kis súlyemelő technikázás, és utána remélhetőleg újra beindulnak a normális, szépen megtervezett edzések, mint TSC előtt, mer már nagyon hiányoznak. De hát ez van, valahogy pont most jött minden össze, aminek örülök egy kicsit, mert legalább nem a verseny előtt jöttek ki ezek a problémák.

A. Kötélmászás függeszkedve ülésből 10x1

B. KB Millitary Press 5x5-5 16kg

C. "Haskerék" gyűrűn 3x10 

D. Tolódzkodás gyűrűn 6x3

E1. 20x piros gumikötélszéthúzás mell előtt

E2. 100x "bicepszezés" piros gumikötéllel

Súlyemelő felhúzás gyakorlása a gyönyörűszép Eleikoval

Szakítás beülve gyakorlása bottal (rúddal nem mertem :) )

 

Na már futólag említettem ugye, hogy volt egy sérülés szerű valamim 2 hete a jobb vállam/tricepszemben. Ez tulajdonképp olyasmi volt, hogy pihenő utáni héten egy picit meredekebb terhelést kapott, amire úgy reagált, hogy túlsavasodott. Azóta tudom, hogy ilyenkor L-carnitint kell inni, és ezzel lehet megelőzni, ami ráadásul a regenerálódást is elősegíti. Ez olyan jól sikerült, hogy 1 hétig fájt, sőt az első nap nem tudtam mozgatni. A fájdalom azóta elmúlt, de valami szörnyű gyenge a jobb karom, ami bár múlik, ezt a fekvőtámaszból érzem, de eléggé elkeserítő. Pl most a katonai nyomásnál a 16-ossal úgy szenvedtem, mint egy kislány, még ballal el se fáradt a karom benne. A bájófidbek frankó, fájdalom semmilyen irányba nincs, Z-Health megyeget, de elképzelni sem tudom, hogy mi baja lehet. Lacee is csak nézett...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr441986100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anikó RKC 2010.05.10. 20:35:28

szerintem meg kellene teljesen gyógyulni,utána edzeni. hova sietsz? :-)

nem csak a puszta izomzatot edzed,hanem többek között az immunrendszeredet is, ami ki fog fingani,ha túlerőlteted,ez is egyfajta túledzés jele, hogy le tudott tarolni egy vírusdög.

Anikó RKC 2010.05.10. 20:36:25

illetve nem is vírus,hanem baci, aminek kell egy kis idő, amire az immunrendszer gyárt copy-t.

ImikeTraining 2010.05.10. 20:53:00

@Papucs Orrán Pamutbojt: tudom, és tökre igazad van :(
amúgy ma már semmi bajom nem volt, azon kívül, hogy tisztul le a torkom, és fura dolgok jönnek ki a számon :D
De nem magyarázkodok, igazad van, és hülye vagyok :S
süti beállítások módosítása