LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.03.01. Hétfő

2010.03.01. 21:07 | ImikeTraining | 7 komment

Címkék: szeged rest day

PIHENŐNAP

No tegnap Laceeval arra az elhatározásra jutottunk, hogy hamarabb szükség lesz a súlyemelős segítségre, mivel vele csak hétvégénte tudok edzeni. Így ma be is mentem Imrebához, hogy lebeszéljem vele a dolgokat. Megintcsak nagyon segítőkész volt, rögtön rávágta mi a megoldás: GUGGOLÁS. Amit eddig is tudtam, és szomorú is vagyok, de ez van. Szóval holnap kezdődik a meló, és 6 hét múlva akkora combom lesz, mint egy kibaszott tehénnek. Bár csak 2 és nem 4 lábam van, de ez most anatómiailag teljesen lényegtelen.

Viszont így ma már nem mentem Kettlebellre... úgyhogy elmentem Tamáshoz elköszönni, és megköszönni az eddigi 6 hónapos munkáját, amit tett értem. Igazából Lackás már kiröhögött az én kis érzelgős lelkem miatt :D De azért bevallom kislányosan, keményen szarul esett a búcsúzkodós rész. Vittem neki ajándékot is a vállára, remélem azért használni fog valamit.

Nagyon fognak hiányozni az edzések és a társaság. Tamás pedig egy roppant jó edző, és egyben egy nagyon értelmes, figyelmes ember. Az iránta való érzett tiszteletből kitöröltem a múltkori nagy port kavart bejegyzésem, bár a kommenteket meghagytam.

Nem is egyszer volt olyan, hogy csak hozzám odajött segíteni, addig csiszolgattuk a technikát, amíg tökéletes nem lett (enyhe túlzással). Nem azért, mert szarul csináltam volna, hanem azért, mert látta, hogy akarom, és ez megtisztelő.

Na ennyit erről, a későbbiekben még biztos megfogok fordulni pár edzésen.

A kis 16 kilós pedig jön le Szegedre, mert most már jó idő van, aztán lehet menni állatkodni az udvarra.

Na ilyet se olvastok többet tőlem :P

u.i.: te, ez nagyon buzis lett?

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr521801112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ImikeTraining 2010.03.01. 22:32:07

Sajnálom, de Lantos Judit Doktornő nyilatkozata jogerős, ti meg bekaphatjátok homofób csürhe

Kovács Lacee 2010.03.01. 23:12:29

Inkább te kaphatod be, ugyanis te voltál eléggay:)
süti beállítások módosítása