LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.07. Hétfő

2009.12.07. 23:05 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged hétfő kettlebell swing tgu

Halihó!

Aki esetleg nem tudná, vagy nem látná (bár az nem is olvassa ezt), itt Szegeden hihetetlen nagy köd van. Akkora, hogy a paneldzsungel közepén eltévedtem, mert a semmitlátásban minden ház ugyanolyannak tűnt. Egyébként is...

Ma a heti első Kettlebell zajlott Varga Tomi RKC-val. Megtettem a beígért súly cserét, tehát elhagytam a 16-ost, és nagyjából mindent 20-assal csináltam. Ja és én tartottam az első pár perc bemelegítést, volt nagy rötyögés, de azért csinálta mindenki :) Tök jó volt.

2-2 TGU 20kg

3-3 TGU 20kg az első két kör számolásra ment, sokáig kitartva a 3-6-9-es pontokon, kislányosan bevallom, hogy a 3ik körre annyira elfáradt a CSUKLÓM, hogy muszáj volt letennem. Na meg ugye ez kezenként már az 5ik TGU-volt. Még sosem fáradt el a csuklóm abban, hogy egyenesen tartsak valamit, tök fura érzés volt. A vállaim még lazán bírták... :S Mondjuk az a vicc, hogy nevetségesen néz ki a karom, magamhoz képest "izmos" váll, bicepsz és tricepsz is rendben van, az alkar felső része is, és egyszercsak eltűnik a kezem ujjakban. Még egy órát sem tudok felvenni olyan vékony a csuklóm, gáz...

2*15 swing 20kg

Ez után páros gyakorlatok következtek, 24kg-al swingeltünk, miközben a társunk has, far és combfeszességét ellenőrizte. Ebből 2*10 volt.

Jött a beígért dupla swing 2*16kg-al szintén párban, először csak pár kör gyakorlásképp. Majd időre is, 20" swing/20" szünet felváltva a pároddal, kb 6kör volt, rendesen kivoltunk a végére. 

Aztán szintén párokban, 2*16kg-al Clean, 20" Clean/20" szünet felváltva, ebből is nagyjából 6 kör volt. Na ezt már rendesen megéreztem, főleg hogy végignyomtam az összes kört becsülettel, ugyanabban a tempóban.

A végére 4 kör 30"seces swing maradt 20kg-al, mintha hópihét emelgettünk volna a 2*16hoz képest. 

Azt hiszem még nem nagyon fáradtam így el Kettlebellen, elég kellemes volt :)

Tominak kiszakadt a gatyája, miközben bemutatta a dupla swinget, amiből megintcsak hatalmas nevetés keletkezett. Nyújtásnál pedig pakolta a súlyokat, háttal a csoportnak, pillangó közben pedig hátraszólt, hogy "nyújtott háttal csináld, nekem hátul is van szemem", mire Fingós Balázs benyögte, hogy "most már...". Itt mindenki elfeküdt, aztán fel se tudott kelni :)

Valamikor a két ünnep között lesz szabadtéri ünnepi edzés, kíváncsi leszek milyen lesz.

Edzőtársam (bár nekem nincsenek ilyen csúnya csöcseim hozzá):

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr751582010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása