LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

Atyagatya mi van itt???

2011.08.22. 15:22 | ImikeTraining | 6 komment

Címkék: crossfit súlyemelés squat metcon new pr deadlift beast&barbell

Azt hiszem újra itt vagyok, nagyon sokatok örömére. Tudom, hogy ez egy kemény elvonó volt, de hát csak túlélte remélhetőleg mindenki. Úgyhogy helloooooooworld újra!

Mi történt velem február óta... hát éldegéltem fél évet Miskolcon, embertelen szar körülmények között egy koliban, ahol több plafon volt a padlón, mint ahol kellett volna lennie. Az első pár hónapom betegeskedéssel kezdődött, mert nem igazán voltam kompatibilis a spártai körülményekkel. Én anyuka picifia vagyok, aki tisztaságba született bele. Ej mindegy is.

Edzésileg nem sok minden, próbáltam tartani a heti 3 súlyzós edzést, ezen kívül volt rengetegg futkározás meg csupa haszontalan faszság, amit pluszban előírtak.

Végülis július óta itthon vagyok, kisebb-nagyobb megszakításokkal. Visszakerültem Lackás kezei közé, méghozzá mondhatni elég nagy sikerrel.

8 hete elkezdtünk egy "Kocka" program nevezetű dolgot, annyira nem részletezném, mert kettlebelles meg crossfites körökben nem hinném, hogy ez a legérdekesebb program. Amolyan gyúrós erőemelős okosság, de végülis erre volt időm, és ennek lett eredménye.

Szóval ilyesmik történtek:

Guggolás 110kg (npr)

Deadlift 170kg (npr)

Mindezt 68kgal sikerült elérnem, úgyhogy még mindig nem vagyok 70, de dolgozom rajta :) Így megint sikerült elérnem a 2,5szeres testsúlyt deadliftben.

Hogy mik a további tervek? Szeretnék minimum heti 4szer edzeni, ebből mondjuk 3szor guggolni. Ja és persze újra CrossFitezni a kis Beast&Barbell Gymben Kovács "Bénafasz" Lacee-val. Szeretném a súlyemelést előtérbe hozni, a CF 3 alapgyakjával szemben. Úgy érzem sokkal meghatározóbbak és hasznosabb gyakorlatok.

De ha már CF... a héten megtörtént az első "komolyabb" edzésem is, ami rögtön egy FRAN volt, állapotfelmérés néven. 15 perc alatt sikerült összehozni, ami katasztrófális idő a régi 9 perceshez képest. Szóval állóképességileg ennyire vagyok szar formában (nagyon). De hát innen faszás felállni.

Úgyhogy mostantól ha minden igaz lesz rendszeres jelentkezés újra, és látogathatjátok Magyarország legfaszább edzéses blogját.

 

Pákó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr353171252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása