LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.04.01. Csütörtök

2010.04.01. 18:56 | ImikeTraining | 12 komment

Címkék: szeged crossfit súlyemelés kettlebell squat smr

Ma is folytatódott az átmozgató edzés, meg a végén egy elég durvára sikeredett MetCon is volt...

A. Tarkón guggolás
1x10/BB
1x5/40kg
1x5/50kg
1x3/60kg
1x3/70kg/3'pihenő + 6 TPU

B. Kitörés KB Rack pozícióban 2x6-6/16kg/1'pihenő

C. Hídtartás 2x1'/1'pihenő

MetCon:
Időre:
Kipping Pull-up 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1
Burpee 5

össz.: 55 kipping+50burpee

5'08"

Nagyon szar volt, főleg, hogy folyamatosan szívtam be a port a teremben, meg nem is nagyon álltam meg. Mikor a végén sikerült felkelnem, elmentem a padig, leültem, aztán elkezdett égni a combom, mint a disznó, és fel se tudtam nagyon állni. De valami mocskos mód szarul voltam, és bár most szégyellem is, de jött kint a füvön egy pici hányi. Azt hiszem alábecsültem ezt a MetCon-t, és nem kellett volna így hajtani :S (3ik róka)

Traxi&Mát, Ti csináltátok már ezt? Vagy ha nem, akkor csináljátok, és mondjátok el milyen volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr241887560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.04.01. 22:39:50

Néha sajnálom, hogy nem tudok kippingelni, na meg nincs is hol. Egyszer jól elmegyek Hozzátok, és jól megtanulom. :)

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2010.04.01. 22:40:30

Persze, hányni azért még nem akarok. ;-)

ImikeTraining 2010.04.01. 22:47:36

@Ritchy: Jó, de akkor ne csak mondjad, hanem gyere is :P
Amúgy a hányi most nem tudom mitől volt, lehet attól, hogy tényleg mértéktelen mennyiségű port szívtam be, és még itthon is azt köhögtem, de az is lehet, hogy tényleg ennyire durva volt ez a MetCon. Még mindig köhögök egy kicsit... hát egy súlyemelő teremben nem sokat takarítanak :)

MáT 2010.04.02. 09:45:39

;-)
Imi, már amikor a MetCon-t olvastam, akkor gondoltam, hogy ez állat, és jövő csütörtökön a teremben megkóstolom. Eygszer csak a leírás után látom, hogy fel is kérsz egy rókagyanús MetCon-ra ;-) Ez egy nagyon udvarias gesztus részedről ;-)

..bár nem értem, miért minket kérsz meg...én a Lacee idejeivel versenyzek, nem a tieddel ;-))

Viccet félretéve, tényleg sunyigeci egy program, végiggyűröm. Idő meg egy elsőre jónak tűnik. Nem feltétlenül verseny, de metconokhoz való kondiban már előttünk jársz vmivel, szóval egy 6'-nek már örülnék.
Meglátjuk, és leközlöm...csak vazz, olvasd kitartóan a blogunk, mert nem feltétlenül szeretnék hasonló címszavakat felsorolni, mint te tetted pár napja ;-))

...ja, és végül gratula a pjúkíhoz ;-))...még ha csak kevés is volt, akkor is :DDD

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.04.02. 10:06:57

Ha ma lejutok terembe szerintem megcsinálom, bár nagyban függ attól hogy a kezem mennyire fog fájni!

MáT 2010.04.02. 11:31:45

@Traxi: Trax, ahogy mondtam tegnap, ha fájna, akkor én a helyedben 1-2hétig pihentetném. Lehetőség, hogy guggolj, hasazz sokat ;-)
Lehet segítene neki, mert hiába nem edzettél sokat, olyan túl sokat nem pihiztél.

ImikeTraining 2010.04.02. 12:31:25

Ne vicceljetek, minden nap olvaslak titeket szorgalmasan! Azért Titeket kértelen, mert Ti nyomjátok legalább a MetConokat, mint a hülyék, aztán van viszonyítási alapom. Azt meg majd meglássuk, hogy ki jár előrébb. Amúgy mondom, nem biztos, hogy olyan halálos, bár nem kellemes, de kíváncsi vagyok, hogy Nektek hogy üt.

Traxi · http://soprontraining.blogspot.com/ 2010.04.02. 12:50:02

@ImikeTraining: Mai edzés úgy néz ki hogy elmarad! 6-ig dolgozom 20:15kor pedig kosármeccsem lesz!
Így elolvasva nem tűnik halálosnak, pedig az lesz! Burpee után kippingelni azonnal nem ajándék!

ImikeTraining 2010.04.02. 12:55:09

@Traxi: :D nem hajt a tatár, csak valamikor csináljátok meg, mindegy mikor :)

MáT 2010.04.02. 13:21:37

@ImikeTraining: :D még szép, hogy olvasol minket ;-)
Én abszolút poénból mondtam/írtam a dolgokat. Az viszont nem poén, hogy végiggyűröm, mert tetszik, és szerintem így első ránézésre fingatós, legalábbis nekünk. Külön jó, hogy van egy referenciaidő, amihez mi is tudunk viszonítani, esetleg megdönteni ;-)...ez legalább nem űridő, mint Lacee eredményei ;-)
Bár mondom kemény, mert írtad, hogy egyben lement az egész, ezért célzok meg kis fújásokkal egy 6'-et.

Jah, metcon-okat tologatjuk, bár néha utálom őket, mint a szart, mert fájnak ;-), kondit viszont szerencsére adnak. ->

Most voltam céges orvosi vizsgálaton. Mindenféle tapasszal megnézték, hogy muzsikál a szívem. Hát a nagyon kedves dokinő megállapította, hogy kevés a pulzusom. 46 lett, és hozzátette, hogy gondolja azért van mert sportoló vagyok. Szerényen válaszoltam, hogy nem vagyok sportoló csak szabadidőben, hobby szinten mozgolódok. Neki ez ugyanaz, azt válaszolta, és javasolta, hogy menjek el a kardiológiára egyet megnézetni, mert egy sportoló szivet nem árt azért egyszer megnézetni.
Hát megnézetném én, mert kíváncsi vagyok, hogy ityeg a fityeg ezzel a szerkentyűvel, ami bennem dobog, de bakker Magyarországon napokig kell futkozni az ilyen ügyekben...:-/

Ez csak egy kis szösszenet volt, metcon-okat gyűrjük tovább természetesen ;-)

ImikeTraining 2010.04.02. 13:36:17

@MáT: Ezt nagyon jó hogy írtad, mert én is szeretnék egyszer elmenni, csak nem tudom hova miért meddig, mer ugye azért a cf+kb elég intenzív dolog. Amúgy az én pulzusom is alacsonyabb, otthon éccsanyám szokta mérni, azt mindig mondja, hogy az nem jó. Mondom az én szívem nem olyan zsírdarab, mint a tiétek már :D

Kovács Lacee 2010.04.02. 14:12:52

Ha a szívedet karod vizsgáltatni akkor elmész Szegeden Dr. Mikulán Rita sportorvoshoz és ő elküld mindenféle vizsgálatra, kezdve a labortól a szívultrahangig. A Boldogasszonyon rendel a gyakorló általános melletti rendelőjében, de azt nem tudom mikor. Ja, és legalább ingyenes, mert bemondod, hogy a súlyemelő szakosztály tagja vagy és készülsz a MEFOB-ra,aztán tsááááááá.
süti beállítások módosítása