LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.02.23. Kedd Deadlift light

2010.02.23. 17:41 | ImikeTraining | 16 komment

Címkék: szeged kedd crossfit

1x10/ 20kg
1x8/ 62.5kg
1x6/ 77.5kg
1x5/ 90kg
1x3/ 105kg
2x2/ 112.5kg

3 perc pihenőkkel

Pihenőkben 5 Tactical Pull-up össz.: 30 ismétlés

Ma is súlyemelő bácsiknál voltam, és arra az elhatározásra jutottam, hogyha lemegy a TSC áprlisiban (sőt már valszeg hónap elején), beállok a soraikba, és megtanulok mindent teljesen az alapoktól.

 

---***(((BLABLABLA TÖRÖLVE)))***---

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr491784377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2010.02.23. 19:15:00

Nincs ezzel semmi baj, a vélemény eleve szabad dolog :)
Mondjuk annyit vitatnék - bár (még) nem vagyok RKC instruktor -, hogy Lacee nincs elismerve, szerintem senki nem vitatja, nem is vitathatja, hogy embertelenül erős. Személy szerint én a legutóbbi TSCn is agyon szurkoltam magam, mikor kerültek fel lassan az eredmények. Idén is ez lesz, csak most már többeteknek drukkolok :)
Hajrá!

Sulycsi Dííí · http://letstrain.wordpress.com/ 2010.02.23. 21:38:05

Na ez egy jó felismerés, valami hasonló bennem is motoszkált, csak nem tudtam megfogalmazni ( a Lacee-s részről persze fogalmam sincs)! Jó írás, jó gondolatmenet! Seggnyalás vége, kiszálltam...:P

ImikeTraining 2010.02.23. 21:53:28

@efg_zeg: Szia Efg! Lacees dologgal arra szerettem volna célozni, ami engem nagyon bánt, hogyha közszereplésről van szó, vagy csak magáról a kettlebell nagyságáról Magyarországon, akkor ő sehol nincs megemlítve, és mellette sorolhatnék még más instruktorokat is. Vegyük a legalapabb alapot: gazeta!
Mindenki kipróbálhatja! Írjátok össze az utóbbi 3-4 hónap szereplőit. Bár igazából nem lesz hosszú lista, majd csak strigulázni kell. Én azt mondom van egy "elit", és róluk szól ez az egész. Meg arról, hogy vegyünk 9000ft-ért tésztagyúró hengert trigger massage néven, ami a közértben 900ft :)
Amúgy nagyon örülök, hogy írtál, és köszönjük a biztatást, reméljük Magyarország áprilisban nagyon odateszi magát :) És nem a szavazásokra gondolok :D
u.i.: még egyszer hangsúlyozom, az RKC rendszer nagyon hasznos, a kettlebell nagyon jó

MáT 2010.02.24. 10:42:46

bakker Imi, nem kellett volna ez a cikk, azonnal eladom a belljeimet ;-)

Végülis én azért is szereztem be őket, hogy akár itthon is jól megfingassam magam velük, kevesebb legyen a nettó edzésidő, mert sokszor nagyon nem fér bele a terembe menetel....

Egy elemelést,guggolást,stb nem pótolhatnak a bellek, de "cf-esen használva", megspékelve őket burpee-kkel, fekvőtámaszokkal, húzódzkodásokkal, futással, és így MetCon-okat alkotva, időre végezve, oda tudnak ..szni keményen.

Azért egyet én is benyalok online, hogy jól összefoglaltad ;-)

ImikeTraining 2010.02.24. 11:07:41

@MáT: hoho, én semmi olyasmit nem mondtam, hogy a bellek gonoszak :)

MáT 2010.02.24. 11:14:00

azt nem írtad, de azt írtad, hogy nem annyira "gonoszak", mint a CF

na, kő egy 16, meg 24-es ezüst színű (igazi ezüsttel bevont)...100ruppó a kettő együtt, de neked 70ért odaadom ;-))

ImikeTraining 2010.02.24. 11:46:00

@MáT: :D küldöm a zsét péjpálon

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.02.24. 19:16:30

Azért az, hogy Lacee nincs elismerve, erős túlzás. Nem kellene feltétlenül erre reagálnom, de amit írsz az messze nem objektív - ami rendben is van, hiszen Lacee az edződ - viszont nem is méri senki össze az RKC-kat, mert ennek semmi értelme.

És még annyit, hogy amit Ti itthon CF-nek ismertek, az messze több/jobb, mint ami az USA-ban a CF. Radnai Tomi zseniális szakember, 1 olyan CF edző nincs kint, mint a Tamás...

A bellek CF-es használata pedig egy másik téma.

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.02.24. 19:21:51

Imike,

És ha már gazeta. A gazetába az RKC-k előre jelzik, hogy forgatást kérnek ilyen-olyan eseményre, vagy videót küldenek.

Lacee rendezte a tavalyi és rendezi az idei TSC programot, na ennyire nincs elismerve..Plusz tavaly a kinti TSC honlap szervezőivel azóta is harag van, mert nem tették fel az eredményeket, amiért kénytelen voltak őket felnyomni Pavelnél...

Laceehoz a TSC-re megy a forgatás, lévén eddig ilyet nem igényelt. De Te ettől azért még gyártsd bátran az elméleteid...:)

Sulycsi Dííí · http://letstrain.wordpress.com/ 2010.02.24. 20:34:05

Cöhhh...WTF? Gec, the war begining! Hajrá IMI :D! Ez csak egy kis eszme futtatás volt kedves Kettlebellponthu! Senki sem támadta az RKC rendszert! Ezt akár egy külföldi edző is írhatta volna vagy egy elismert itthoni is akár, és állítom akkor nem indult volna el ekkora mutogatás. Áááá hagyjuk is...

Kovács Lacee 2010.02.24. 20:53:05

Az én véleményem szerint a CF és a KB szorosan együtt működtetve a leghasznosabb. Ez ugyanolyan, mint az FMS+Z-health kombináció. Külön-külön is nagyon klassz dolgokról van szó, de ha van lehetőség összegyúrni a kettőt, akkor miért ne? A KB-t ezen kívül azért tartom még jónak, mert könnyen elsajátítható az "átlag" ember számára és a saját maga szintjének megfelelően tudja alakítani az intenzitást és a volument. Ugyanez bizonyos CF gyakorlatoknál már nehézkesebb feladat. Igaz ott is megvannak a megfelelő progressziók, mégis azt gondolom, hogy nehezebb megtanulni ezeket, pl.: Muscle-up. A megfelelő erő és technika kombinációja ez a feladat, amihez nem elég csak ez vagy csak az az képesség.

Összességében kár egymásra mutogatni, kár ellenszenveskedni, inkább örüljünk annak, hogy a "funkcionális" edzés egyre nagyobb teret hódít Magyarországon is.

Péter,
a TSC-s Gazetta ötlete nagyon klassz és remélem mindenben meg tudunk majd felelni az elvárásoknak. Az biztos, hogy idén jóval magasabb versenyzői létszám lesz, mint az elmúlt időszakban. Bízom benne, hogy egyfajta "mozgalommá" tudjuk ezt fejleszteni itthon.

ImikeTraining 2010.02.24. 20:59:34

@KETTLEBELL: Szia Peti!
Nem hittem volna, hogy pont Te így magadra veszed ezt az egészet...
Véletlenül sem megbántani akartalak.

Lacee nem kérte a forgatást, mert önhatalmúlag szerveztünk egyet, aminek a célja az lenne, hogy ne csak kettlebelles körökhöz jusson el ez az egész rendszer, hanem szeretnénk megragadni egy sokkal nagyobb közeget. Ami azt hiszem mindenkinek hasznára válna, bár nem kiabálom el a dolgot, mert lehet nem is lesz belőle semmi. De ettől függetlenül bizonyára mindenki örülne a TSC-s gazetának.

Persze, hogy Lacee szervezi a TSC-t (amit minden ceglédi és környéki induló nevében köszönünk, mint lehetőséget), hiszen rajta kívül egyetlen egy RKC-t érdekelt tavaly ez a dolog. Pedig ha jól tudom, idehaza több instruktor jut egy főre, mint Bruttó Hazai Össztermék.

Nagyon szívesen belemennék abba a vitába, hogy ki kap, és ki nem kap elismerést, csak akkor itt szörnyű sértődések lennének, én meg nem ezért írtam ezeket. Meg amúgy sem vagyok egy mérvadó jelenség ebben a témában, csak egy kuncsaft.

De még mennyire, hogy természetes, hogy szubjektíven látom ezt az egészet, hiszen 9 éve ismerem Lacee-t, mondhatni egy társaságban nőttünk fel, tisztelem mióta csak tudom, hogy ki ő. Az más kérdés, hogy az utóbbi évben még jóbaráti viszonyba is kerültünk, már-már családtagként etetnek-itatnak-pelenkáznak. Persze, hogy az ő javát akarom. Bár ez nem teljesen igaz, én szeretnék mindenkit látni és tisztelni, akit lehet kis hazánkban a kettlebellel kapcsolatosan.

Amúgy miért nem méri össze senki az RKC-kat? Én összemérem őket a kis fejemben, meg rajtam kívül mindenki más is, akit érdekel ez a dolog. Az egészséges versenyszellem meg előre viszi a világot, főleg a sportot, hiszen ott meg erről szól az egész. Bár nem vagyok sportember, nem tudhatom, csak van egy tippem, hogy nem hülyeségből osztanak az olimpián sem aranyérmet meg ezüstöt szegényeknek. Miközben az ezüstérmes mélységesen tiszteli az aranyéremmel rendelkezőt.

Köszönöm! Továbbra is gyártani fogom az elméleteimet, ha nem tenném milyen unalmas lenne ez a blog :)

ImikeTraining 2010.02.24. 21:12:05

Utolsó gondolat: nem arról sírtam, hogy csak a Lacee szerepeljen a gazetában :( sőt ő nem is érdekel benne, mer így is sokat látom :)

KETTLEBELL · www.kettlebell.hu 2010.02.24. 21:30:58

Imike,

A lényeg pont az, hogy nem vettem magamra. Én nem mérem össze őket, a többi a Te dolgod...:) Laceeval kapcsolatban magam is elfogult vagyok, így máris ketten vagyunk.

A jó hír az, hogy két jó dolog közül választhatsz - CF és RKC - mert régen maradt volna testépítés meg az aerobik...:)

ImikeTraining 2010.02.24. 21:38:21

@KETTLEBELL: Pont ez az, hogy nem választok. A kettő együtt tökéletes, az egész arról szólt, hogy szeretném elkezdeni komolyabban a súlyemelést, ezért úgy döntöttem, hogy magára az RKC edzésekre már nincs szükségem. Mert maga a CF+kettlebell többet nyújt, és mellé egy tökéletes választás a súlyemelés.

Amúgy viccen kívül, a funkcionális edzés (bár sokan utálják ezt a kifejezést) úgy terjed, mint a parlagfű. És már a legnagyobb testépítő fórumon is egyre több minden jelenik meg ezzel kapcsolatosan, egyre többen fordulnak e felé az emberek. Egyre több cikk jelenik meg testépítéses tévképzetekről, amiket a kettlebell/crossfit már indulásánál felismert. Ez olyan, mint hogy a volkswagen leváltja a dízel erőforrásait "új" comman-railekre, miközben már 5+ éve minden komolyabb autógyártó azokkal rohangál. Bár ez a példa csak engem győzne meg...

És mélységes megtiszteltetés a blogomon látni, ezt kifelejtettem. De tényleg így van ám!

FredYoong · http://fredyoong.wordpress.com/ 2010.02.25. 10:44:40

Érdekes beszélgetés! Szerintem (ha nem baj, hogy belekotyogok) azért lehet esetleg azt érezni, hogy bizonyos RKC-kra többet figyelnek, mert valami pluszt nyújtanak, amiről rendszeresen blogolnak is. Ez Lacee RKC esetében a TSC volt/lesz, gondolom, mert azt nem lehet mondani, hogy szegény kis szürke, unalmas RKC lenne :-).
A blogok szerintem nagyon fontosak - aki valahogy elkeveredik Lakatos P. blogjára és elkezdi végigkattintgatni a linkeket, a legtartalmasabb blogokon fog megakadni a szeme és így megjegyzi azokat a bloggereket, akár nagy a teljesítményük, akár gondot okoz nekik a legalapvetőbb gyakorlatok helyes végrehajtása. A jó stílus és az érdekes tartalom egyfajta önreklám, felkelti az átlagember érdeklődését. Azt viszont, hogy az RKC-k egymás között kire figyelnek jobban, természetesen nem tudom megítélni.
Amúgy olvastam már, hogy Lakatos P.szerint a magyar CF magasan az "eredeti" fölött áll, de érdekelne, mivel támasztja alá.
süti beállítások módosítása