LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2010.02.10. Szögöd és a súlyemelés

2010.02.10. 18:16 | ImikeTraining | 5 komment

Címkék: szeged crossfit

A mai Deadlift light program:

1x10/ 20kg
1x8/ 62.5kg
1x6/ 77.5kg
1x5/ 90kg
1x4/ 105kg
1x3/ 112.5kg
1x3/ 120kg

3 perc pihenőkkel

Ma nem konditerembe mentem elemelgetni, és mostantól nem is fogok. Lacee tanácsára meglátogattam a szegedi súlyemelő sportegyesületet, akiknek van valami tök jó nevük is, csak elfelejtettem. (azóta eszembe jutott, Lelkesedés)

Kivülről egy kicsipici épület, mindenféle luxus nélkül, mint pl öltöző, zuhanyzó, wc, de mindezekért kárpótol az a fantasztikus hangulat, ami ott bent van. Lackás már mesélt a helyről, és legegyszerűbben megfogalmazva: varázsa van.

Bent egy nagydarab bácsi fogadott (Oláh Imre), kifaggatott mit szeretnék, én elmeséltem, hogy egy versenyre készülök, aminek egyik száma az elemelés. Megkérdezte még, hogy erőemelő vagy rendes súlyemelő, aztán hívta is a fiát, hogy akkor menjek vele edzeni. Közben amúgy kissrácoknak és lányoknak volt éppen edzés.

A furcsa az volt, hogy mindenki végtelenül kedves volt és segítőkész, esküszöm ilyen helyen még nem jártam, nagyjából ugyanaz a csodálat volt bennem, mint mikor a judosokkal edzhettem. A srác is tök nagy arc volt, rögtön kezdtük is az edzést, ő is csinálta azt, amit én.

Közben tanultam pár dolgot, meg mutattak két trükköt is, amivel megkönnyíthetem majd.

Amúgy a különbség az volt, hogy ők sokkal mélyebben beleülnek, és inkább lábból segítenek, mint derékból húzzák. Én is kipróbáltam, de az nekem elég nehéz, lévén magamhoz képest nem gyengék a lábaim, de ekkora súlyhoz már igencsak kevesek.

A teremben amúgy semmi felesleges gép nem volt, nem volt 4 féle lábhajlító, 6 féle mellgép, meg 8 féle elliptikus balfaszság. Szóval pure energy.

Mikor mondtam, hogy 60kiló vagyok, meg kb 140 volt a maxom még decemberben, akkor eléggé meglepődtek, vissza is kérdeztek.

A kettlebellt amúgy ismerték, meg eléggé érdekelte őket a verseny, bár azt mondták, hogy a deadliften kívül mást nem nagyon tudnának ott csinálni :D

Kircsi volt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr421747121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Lacee 2010.02.10. 18:36:09

Én szóóótam, hogy zsír az a terem.

MáT 2010.02.11. 08:15:33

Elég komoly húzóerő lehet, ilyen motiváló közegben dolgozni. Főleg, hogy a súlyemelés is tulajdonképpen része a CF-nek.
Na most már tényleg minden minden adott ahhoz a fránya TSC-hez ;-))

U.i.: innen cégtől nem tudok beleírni a blogunkba... szóval csak annyi, hogy nyugodtan lehet anyázni, köcsögözni a blogunkban...sőt egyenesen kötelező a mocskos beszéd ;-)
100kippingnél emlékeztem, hogy te is 8' körül csináltál, szóval én is kb ezt tűztem ki magamnak. A kis elszámolás miatt, lehet befértem volna épp 8'-en belülre is.
Viszont azóta te keményen fejlődtél, erősödtél, szóval a 8'12"-d már vszínű a múlté ;-)

ImikeTraining 2010.02.11. 10:50:51

@MáT: hidd el, hogy nem szeretném a közeljövőben kipróbálni, hogy mennyit fejlődtem 100 kipping alatt :D ha csak László azt nem parancsolja...

MáT 2010.02.11. 10:57:07

@ImikeTraining: :D vhogy éreztem, hogy ezt fogod válaszolni. Szerintem mostanában nem kapod meg ezt a receptet. Meg annyira nem is hiper rossz program, csak simán rossz, szóval fetrengtem utána, de volt ennél már rosszabb is ;-)
süti beállítások módosítása