LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.06. Vasárnap

2009.12.06. 23:31 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: otthon fms rest day

Hellobello!

Rég volt már olyan, hogy az egész hétvégémet végigpihenhettem, sőt olyan, hogy 12 órát aludtam egyhúzóra... fogalmam sincs mikor. Mondhatni jól esett. Rendbejött a vállam is, a hátam is, úgyhogy most elég fittnek érzem magam, alig várom a holnapi edzést :) Állítólag csütörtökön Szegeden a BUP-ot tanulták a többiek. Mostanság én is sokat csinálgattam otthon, mióta Laceeval kipróbáltam. Akkor az volt a fura, hogy ott volt két látszólag ugyanolyan Kettlebell, de a fogásuk nem volt egyforma, és csak az egyikkel tudtam megcsinálni. A sajátommal, ami otthon van 16os, azzal meg egyáltalán nem. Most pedig azzal is megvan jobb kézzel (sajna nem mindig, ez nem tudom mitől függ), ballal meg közel sincs. Lehetetlen feladatnak tűnik egyelőre, pedig a fogásom elég sokat erősödött, mióta kettlebellezni járok. 

Jövő héten pedig dupla súlyos gyakorlatok lesznek. Azt tudom, hogy Clean-t tudok csinálni, ha nem vagyok fáradt. Ez Thrusternél volt múltkor, ugye az két súllyal ment. Mást még nem próbáltam.

Hétvégén még rengeteg krokodil légzést csináltam, ami hihetetlen jót tett. Volt lábnyújtás is, bár lassabban, mint eddig, de haladok. Még van majdnem 2 hónapom a spárgára. 

Ígértem, hogy írok egy Szeged Cegléd összehasonlítást, na most mindjárt jön egy újabb postban :)

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr671579244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása