LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

CrossFit kupa hángöri

2011.09.26. 12:20 | ImikeTraining | 1 komment

Címkék: crossfit

Ahello!

Na már egy páran írtak versenybeszámolót, úgyhogy én ezt most hanyagolom is, inkább magáról a rendezvényről firkantanék.

Első körben a Millenáris egy tök jó hely, bár ha van pénz gombnyomásra nyíló ajtóra a budin, azt nem értem, hogy egy szagelszívóra miért nincs? Vagy egy olyan személyre, aki legalább óránként letörli a magyar ember jellegzetességét a wc-ről: a zamatos pisát...

Lényegében ez nem egy testépítő fesztivál, ahol általában megjelenünk idehaza, inkább az egészségről és az egészséges mozgásról szólt, ami mondjuk lehetne szimpatikus is. Kár hogy a "funkcionális" szó alá sok minden szarságot bebújtatnak, csak hogy pénz álljon a házhoz. Külön tetszik a FUNKCIONÁLIS kötélmászó gép (:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD), ami semmilyen szinten nem tudja modellezni ezt a mozgást. Vagy éppen a sandbag training, ami közvetlen mellettünk volt, és csodás lábkitörő mozdulatokat lehetett vele végezni. Mert ugye egy homokzsákkal történő felvételnek, cipelésnek, nyomásnak, elemelésnek valljuk meg tényleg van értelme, sőt baromi jó gyakorlatok, de ez akkor is csak egy kiegészítő eszköz marad, nem pedig egy külön sportág (???). Na meg a bosu jumperen történő oda-vissza ugrálás... jajj :D Na, lényeg, hogy mindenki csinálja azt, amit szeret!

Viszont ettől függetlenül voltak tényleg jó programok, még ha igazából én nem is látok benne olyan hatalmas edzésértéket, de pl baromi sokan ugráltak egyszerre Kangooval, ami tök látványos volt, vagy a Zumba ismét egy csomó embert megmozgatott. Még ha ezekre tényleg nem is lehet rámondani, hogy "edzés", de látszik, hogy szórakoztató lehet, akár hosszú távon is, és mégis legalább csinál valamit az ember.

Pl a Concept2 sarok külön tetszett, na meg az xbox kinect is, amit ki se próbáltam :( meg persze az csak azért tetszett, mert kisfijú vagyok.

Na visszatérve a lényegre, tényleg az történik, amit már Lakatos Péter kb egy évvel ezelőtt megírt Radnai Tamással együtt, magát a funkcionális szót megerőszakolják mindenféle faszsággal.

De legyen szó a mi kis CrossFit sarkunkról is. Egy pár versenyt láttam már szerencsére, majdnem az összeset, de eddig a nagy expos csillivilli rendezvények mindig csalódások voltak. Azt kell mondjam, ez most fasza volt. Legalábbis bizonyos részei.

Kezdjük az elejétől: az open férfiből sajnos nem sokat láttam, de úgy gondolom, hogy volt helye a dologban, megkockáztatom még szoros is volt, bár igazából Dííínek nem itt lenne a helye.
Open nő: na ez a kategória egy olyan szintre süllyedt, aminek egyszerűen nincs létjogosultsága, igazából nézni is rossz volt. CrossFiten belül van kétféle szenvedés, na ez nem az volt, amit a CrossFit okoz. Remélem a nézők nem is jegyeztek meg ebből semmit. Elnézést a résztvevőktől, de remélem ők is belátják.
Külsős edzéslehetőség: a másik dolog, amit úgy gondolom hiba volt betenni, vagy inkább meggondolatlan. Az utolsó csoporton kívül mind kritikán aluli volt. Ebben lazán meghalhattak volna emberek, de legalábbis hátból kiálló törött gerinccel távozhattak volna. Azért mindent nem szabad engedni, teljes mértékben mások egészsége miatt mondom.
Pro női: baromi jó volt, baromi izgalmas, SZOROS!!! Abszolút egy ilyen színvonalat kéne képviselnie az opennek is, csak gyengébb feladatsorokkal.
Pro férfi: szerintem eddigi legjobb versenyt hozták a srácok, mindenki megtalálhatta maga gyengeségét, küzdöttek, igazi hősies zárása volt a versenynek.

Feladatsorok... TRX??? vááááááj??? Mindenki láthatta, hogy ez nem játszik a CrossFitben, egy eszköz, ami kiegészítőnek tényleg nagyon fasza, de konkrétan erre építeni egy feladatsort... nem. Nincs egységes standard, a résztvevőket még csak meg sem fingatta a másik két feladatsorhoz képest. Nem is írnék többet erről, mindenkinek megvolt a véleménye, én meg leírtam, mert én egy fasz vagyok.

Másik kettő feladatsorra azt hiszem, nem lehet panasz. Bár a pro férfinél igencsak nagy szórást csinált a Ring HSPU, nem hiszem, hogy ez probléma lenne, láttunk már olyan Games-t, ahol a helyszínen tanultak meg Muscle-upozni.

Összefoglalva én jól éreztem magam, köszönöm, hogy bíráskodhattam, meg remélem lesz még rá alkalmam, na meg szintén remélem, hogy panasz sem volt rám :)

Okt. 15-16 találkozunk

A drogokkal óvatosan, a sexet én se csinálom, ti se tegyétek, a rock and roll meg pöröghet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr843257469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sulycsi Dííí · http://letstrain.wordpress.com/ 2011.09.26. 14:39:44

Igazat szóltál Puni :)! Jó kis bejegyzés lett! Respect!!! :)
süti beállítások módosítása