LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

Hétvégére

2011.09.24. 13:25 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: crossfit

Hejhó!

Erre a hétre már nem tervezek semmit, nem igazán maradt sok energiatartalék a kibernetikus testömben. Viszont holnap verseny, én is ott leszek, mint néző, de inkább mint alvó. Úgyhogy jöjjön mindenki. Bár igazából szerintem ezeknek a nagy exposfelhajtóssokaságos versenyeknek nincs akkora hangulata, mint a termeseknek, meg idegesítő is, mikor a gyurmarudolf közönség megszakérti a dolgokat, de hát ez van. Ki is lehet majd próbálni bizonyos feladatokat, amiknek ismét nincs nagy jelentősége, mert sajnos nincs időbeli lehetőség tanulgatni a dolgokat, de legalább látja az ember. Amúgy azt hiszem, idén már nem tervezek indulni versenyen. Nem tudok annyit edzeni, nem tudok úgy edzeni, nincs is semmi célom vele, csak úgy elvagyok. Amúgy fura, mert pl az első TSC-re, ha esetleg még emlékszik valaki, kb 1 éven át készültem, úgy hogy minden energiám, pénzem beletudtam ölni, és tök klassz érzés volt meg minden. De most semmi ilyen nincs :S Nem számít...

Szóval jertek holnap a Millenárisba.

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr43252924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása