LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.12.15. Kedd

2009.12.15. 22:34 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Ma örömködés van végrevégrevégre!

Itthon délután filmnézés közben volt egy kis SMR, meg megcsináltam az FMS-t. Mikor befejeztem ki is nyomtam a filmet, mert valami istentelen szar volt: Push! Ne nézzétek meg!!!

Aztán elindultam a szokásos keddi Kettlebell-re, ahol hatmillió darab snatch várt, jupíííí.

2-2 TGU 16kg (azt mondta Tomi ne csináljuk most nagy súllyal) felállva elég sokáig kitartottuk, mind a két körben

15 swing 20kg

7-7 egykezes swing 20kg

7-7 high pull 20kg

10-10 snatch 16kg

2*10-10 snatch 16kg számolásra fent megtartva

12kör  20" on/20" off 13db kezenként 16kg

12kör  15" on/15" off 11db kezenként 16kg

Ezzzzzzz hihetetlen király volt, főleg azért mert volt bennem egy csomó bizonyítási vágy, meg elhatároztam, hogy végignyomom azért is, aztán csak összejött. Az első felvonásban igazábl 12-12vel kezdtem kezenként, de aztán úgy éreztem, hogy ez lófakk, úgyhogy nyomtam a 13-at stabilan, néha becsúszott jobbal egy 14-es is, de azt végülis hanyagoltam, mert nem tudtam előre hány kör lesz.

A második része a dolognak viszont már határozottan a kis pici komfortzónámon túl volt, eléggé meglepődtem, hogy ment 15" alatt a 11 ismétlés. Leginkább azon, hogy a bal kezemmel ilyen jól bírtam. Bár bevallom, az utolsó 3-4 körben folyamatosan csökkent, az utolsó előttiben már csak 9-9et csináltam, majd az utolsóban újra megvolt a 11 ballal, 12 jobbal. Az hozzátartozik a dologhoz, hogy hétfő úgy jöttem Szegedre, hogy a Kezdd el a Kettlebell!-ben kétszer is átfutottam a snatch részt, hogy minden pici infómorzsát magamba szívjak :P Figyeltem a légzésemre is, szóval nem volt probléma. Bár mikor abbahagytuk, akkor hirtelen a saját halálomat kívántam, hogy ne szenvedjek :D

Remélem egyszer majd 5 percre is keményen összetudom magam szedni, egy 120db-nak nagyon nagyon örülnék.

Ha jól számolom akkor ez durván olyan 300 körüli ismétlésszám. Tamással beszélgettem picit edzés után, azt mondta, hogy nagyon jó tempóban daráltam végig, konkrétan így: "fasza volt nagyon" :D Rámfért egy kis örömködés az 5 perces siralmas teszt után.

Végére nyújtás volt, meg szerintem még itthon nyújtok egy picit, mert most edzés végén már nem igazán voltam jelen agyilag.

Mind a két kezemen lett egy-egy csudiszép vízhólyag, a balon szét is szakadt. Szegény Arnoldka rosszabbul járt, mert a bal kezén a kis bütykök leszakadtak, úgyhogy most nyalogatja sebeit :(

Jójéjt

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr871601013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása