LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2014.08.25. Hétfő új ciklus

2014.08.25. 17:32 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: crossfit húzódzkodás guggolás súlyemelés kettlebell squat snatch WOD

Új hét, új ciklus. Végül kihagytuk az 5x1-es hét után az előző ciklus deload hetét, mivel úgy éreztem, hogy a hétvégén baromi jól ki tudtam magam pihenni, valamint most még nem tartottam szükségesnek és Zigi sem. Minden bizonnyal most majd négy hét után az lesz...

A felosztás változott, méghozzá a következőképp:

Hétfő: Szakítás, Tarkón Guggolás, Kettlebell Katonai Nyomás, WOD
Kedd: Elemelés, Fekvenyomás, Húzódzkodás, WOD
Csütörtök: Felvétel és lökés, Előlguggolás, Evezés, WOD
Péntek: Szakítás/Felvétel és lökés komplex, Kézenállásban nyomás, WOD

Bekerült a súlyemelés két fogása, egyelőre komolyabb komplexek nélkül, a HSPU és RENGETEG WOD. Viszont a rúddal való fejfölé nyomás az elhalálozott egy ideig a listából, helyette van kettlebellel nyomás, ami abszolút nem baj és tökéletes lesz így is. Azt kell, hogy mondjam, hogy még mindig egy alapabb program, de határozottan tetszik. Ez is szépen fog hozni.

Mai nap:

A. Szakítás
3x3/35kg
3x2/37,5kg
B1. Tarkón Guggolás 5x5/77,5kg
B2. KB Katonai Nyomás 5x5-5/16kg

WOD

AMRAP 15'

5-10-15-20-...
STOH 50kg
Pull-up
2H Kettlebell Clean (goblet pos.) 32kg
Pull-up

3r+4 = 124 reps

 

Több, mint egy éve nem szakítottam, szóval ez ilyen gyakorlás jellegű volt. A technika itt is rengeteg javult, ahhoz képest, ahogy csináltam anno, mikor aktívan végeztem ezt a gyakorlatot. Ugyanúgy, mint a felvételeknél. Két hibám volt, amit azonnal javítottunk is, ezek még régről maradtak: nem volt 1. lassú húzási szakasz, ezáltal ugyanazzal a gyorsasággal jött végig a súly, ami nagy súlynál baromi nagy hátrány, hiszen nincs benne gyorsuló, robbanékony rész. Ez szerencsére el is tűnt egy ismétlés után. Valamint az alámenetelnél voltak pozicionálási problémák. Úgyhogy boldog voltam :)

A guggolásban megszívattam magam. A múlt héten említettem, hogy a bal fenekemben valami nem stimmelt, szerencsére azt szépen kimasszíroztam. De azért ellenőrzésképp lenyújtottam a bal farpofám, meg meg is labdáztam kicsit, viszont a jobb oldallal nem foglalkoztam sajnos. Aminek az lett az eredménye, hogy guggolásnál a jobb térdem korántsem nyitott akkorát, mint a bal, így végig csak a bal seggem dolgozott a feljövetelnél a guggolás feléig. Ehhez persze kellett az edzői külső szem, mert én magamtól ugye nem látom a guggolásom. Ezt muszáj volt két set között orvosolni, ami azért nem jó, mert a nyújtás ilyenkor rendesen kiszívja az erőt, és szükség van jó pár percre mire visszajön. Mindegy, az utolsó sorozat nagyon szépen pattant.

A nyomás lófasz. Majd nehezedik.

A wod maga egy rohadt nagy szopás volt, egy idő után mindenhogy nehéz volt az 50 és a húzódzkodás is. Fejben is voltak szerintem problémák. Majd alakul, mostantól úgyis baromi sok WOD lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr596634273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.