LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2014.08.08. Péntek

2014.08.08. 23:42 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

A hét negyedik és utolsó edzése, nagyon korán volt ma az az 5:30-as kelés, és az elején rendesen úgy is éreztem, hogy inkább aludni kellene még a teremben.

Nem ettem semmit edzés előtt, viszonylag sokszor előfordul, bár mostanság kezdek ráállni, hogy legalább egy banán lemenjen. Mondjuk ki a pöcsnek van kedve ennek hajnalban... viszont ma baromi éhes lettem edzés közben, és éreztem is, hogy nincs bennem elegendő szénhidrát. Bár egy edzés közbeni Fireworks nagyon sokat segített ezen, és az edzés közepére kissé fel is éledtem. Ezt onnan lehet tudni, hogy vagy táncolok vagy énekelek ilyenkor :D

Mai adag

A. Deadlift 5x5/95kg
B1. Haskerék 3x5
B2. KB Swing 3x10/32kg
B3. L-sit 3x20"

Az elemelés nagyon könnyű volt, bár az utolsó ismétlésekbe rendszeresen beleszédültem picit, a már említett nem evés miatt, de nem volt gáz. A laza törzsbombázó blokknál a swingek végére ugyanez volt a helyzet. Viszont rohadt könnyűnek éreztem a 32-est, úgy repkedett felfelé, hogy simán a szemem magasságából kellett visszahúzkodnom az elején, de aztán ezt elhagyva már has felett húztam vissza teljes sebességgel.

A végén még betegség elűzésnek eveztem egy 2km-t, direkt átállítottam a kijelzőt, hogy cal/h-t mutasson, hogy érzésre tudom-e húzni a 8 percet, de hát baromira nem... a végén kezdtem csak számolgatni, hogy ha nem húzom meg az utolsó 700m-t, akkor ez 9 percen kívül lesz. A vége egy jó kis sprint lett, de azért a 8:50-es idő az nagyon szar valljuk be. De azért jó volt elképzelni az utolsó 400 méteren, mintha futnék és az utolsó kör lenne, és azt rendesen meg kell húzni.

Mikor a rendőr felvételimen voltam, akkor a 2km-es futásra a 8 perc alatti idő volt a cél. Ez valamiért megmaradt jó, egyben nagyon szar emlékként. A lurdy ház melletti kiképző telepen futottunk, és a futás volt az 5-ből az utolsó feladat. Az idegtől nem tudtam enni, minden bajom volt, és a futás első körében begörcsölt mind a két vádlim. Nem akartam megállni, kurvára fájt, de csak mentem tovább. Az óra szerint esélytelen voltam így a 8 percre, folyamatosan mentek el mellettem az emberek. Ekkor amúgy már bőven megvolt az előző feladatokból a max pontszámom, szóval nem kellett aggódnom a futás miatt, de rohadtul zavart, hogy nem én leszek az első. A második körre kezdett kijönni a lábamból a görcs és rákapcsoltam. Mindig utáltam futni, nem is tudok, nem is tudom belőni a sebességem csak órával. A 8 perchez 1:35-1:40-es 400-akat kell futni 5 körön keresztül. Csak arra emlékeztem, hogy az járt a fejemben, hogy három kör van, leszarom ha megdöglök a végére, akkor is 8 perc alatt leszek, és elverem a sok faszt a picsába. Előzgettem az embereket folyamatosan, visszajöttem másodiknak, az utolsó kör jött, rohadt szar volt, de még tolni kellett egy 400-at. Na itt mindent ellőttem, amim volt, mikor az utolsó kanyarhoz értem úgy voltam vele, hogy biztos van még kis kraft, amit bevethetek. Elkezdtem sprintelni, ekkor már rég első voltam, nem versenyeztem senkivel csak a rohadt 8 perccel. 7:56 volt, és nem sokszor vagyok magamra büszke (ez hazugság), de akkor nagyon az voltam és kurvára fájt, ahogy megálltam a görcs is visszajött, de ekkor már mindegy volt. Csak boldog voltam :) A 8 perc amúgy nem egy nagy durranás, de nekem az volt. decit

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr476589149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása