LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.19. Csütörtök

2009.11.19. 22:23 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: video szeged kettlebell swing tgu

Halihó!

Mai Kettlebellen sajnos nem voltunk túl sokan, általában a csütörtökök ilyenek, de most még a szokásosnál is kevesebben voltunk, számszerint 14-en.

Edzés előtt húztam 3*7 Tactical Pull-up-ot, szerencsére csak ennyit, mert ma csak erőnléti feladatok voltak, és a végére pont ellőttem az összes enerdzsit.

Tehát nyújtással kezdtünk, egy kis futkározás körbe-körbe, különböző feladatok futás közben, majd kivételesen bemelegítés után nem súlyt fogtunk rögtön, hanem elsétáltunk a terem túlsó felébe.

Itt olyasmik voltak, mint egylábas szökdelés, kétlábas, "törpejárás", guggolva szökkenés, majd páros gyakorlatok. Na hát itt picit megszívtam, mert az én kemény 60 kilómmal kaptam egy 92 kg-os párt. Sajna Arnold nincsen, mert ledöntötte a hív vírus. Vagy hini, vagy valami kórság, lényeg hogy lányoskodik :D

Első feladat egymás cipelése volt háton, aztán ölbe kellett venni a másikat (ez az amikor felveszik a mennyasszonyt ugye?), ettől eléggé tartottam, hogy befogok kakkantani, de könnyen ment. Talicska, majd egy elég kemény dolog, mégpedig hasonló volt a talicskához, csak itt két kézzel kellett szökdelni előre, minden oszlopnál megállni, és 4-3-2-1 fekvőtámaszt nyomni. Ezt csak én tudtam megcsinálni, aminek az volt az ára, hogy picit beszakadt az ujjam, de nem vészes. Végülis minden feladatban én voltam a leggyorsabb, amit így utólag eléggé bánok, mert hihetetlen elfáradtam :) De nem tehetek róla, eléggé hajt a "versenyszellem", és ha már minden hétvégén ott izzadok a teremben Lacika alatt (hahaha :D ), akkor csak ne legyek már utolsó, vagy második, vagy tök mindegy hanyadik. Na meg teljesen tisztában vagyok vele, ha nem lett volna ez a 4 hónap CrossFit, mindenben ott kullognék hátul, valószínűleg a lányok súlyával csinálnám a feladatokat, és mindenki azt nézné, hogy mit keres én itt :)

Na szóval még Tamás is nyomta a drukkot, hogy gyerünk Imikém, nyomd végig, hát én meg elég keményen végignyomtam, rohadjak meg :D

Ha most azt gondolod, hogy mindig magamat dicsérem, akkor szó sincs erről. Én csakis a CF-et dicsérem, ennek köszönhetek mindent, és a gondosan felépített edzéstervnek, na meg Lacee hozzáértésének. Ez sajna nem seggnyalás, pedig azt eléggé élvezné :D

Aztán kezdődött a "súlyos" edzés:

1-1 TGU 20kg

3-3 TGU 16kg első két kör számolásra, második körben 3as, 6os, 9es pontokon megtartva a súlyt, majd befejező kört magadtól. Itt már valami hihetetlen fáradt voltam, rögtön az elején, de megcsináltam mind a 3 kört, mind a két kézzel. Bár ballal, a második után letettem, de folytattam is.

Aztán TGU alapállás, súly fent, könyéken támaszkodsz, ball lábat átrakod a jobb felett ollóban (bal kézben a súly), majd leengeded a súlyt, és kinyomod. Ebből volt 5-5 16kg-al, kicsit megviselte a kezem.

Utána Clean bal kézzel, jobb lábodra áthelyezed a súlyod, kicsit lehajolsz mint a windmill-nél, csak nem teszed le a kezed, és innen nyomás, 4-4 16kg.

Clean&Press 5-5 16kg.

Ezután hasizom erősítő gyakorlatok következtek, az elején 10 lábemelés, lerakás nélkül, majd párban ugyanez, csak a párod visszalökte a lábod (10). Ennek különböző variációi, szokásosan én voltam a próbaba Tamással. Volt oldalra lelökés (20), és onnan vissza. Ugyanez, csak lent átvitted a lábad a másik oldalra, és onnan vissza(20). Jók voltak :)

A végére már csak egy kis ballisztika volt:

15" swing/15" test körül körzés jobbra/15" swing/15" test körül körzés balra/15" swing nagyon durván megtolva.

Utána elég jól esett a nyújtás. Ma valahogy nem volt erőm FMS-re, úgyhogy ez holnapra marad.

 Ma egész nap ezt hallgattam, úgyhogy nektek is ezt kell... nem tudom miért :)

Jójéjt

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr391538214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.