LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2009.11.10. Kedd

2009.11.11. 00:06 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: szeged kedd kettlebell swing squat smr fms

Ma Kettlebell Tamással.

Mint tegnap írtam, a heti terv a guggolás kivesézése volt. Tehát a mai edzés teljes egészében erre épült.

Edzés előtt lement a szokásos FMS, mivel most késve érkeztem, nem tudtam bepótolni a húzódzkodást, az FMS-re is épphogy maradt időm. Ilyenkor órám van közvetlen edzés előtt, szóval elég nehéz hamarabb érkeznem :(

De húzódzkodtam ettől függetlenül, edzés után közvetlen elég fáradtan nyomtam egy tactical pull-up max-ot, 11 sikerült így. Frissen, teli energiával szerintem még 2-3 talán benne van. Legalábbis nagyon remélem, még sosem csináltam tactical max-ot.

Tehát, bemelegítés, nyújtás, majd guggolás minden mennyiségben. Egész végig ez ment, törzs stabilizációs páros gyakorlatok voltak, ezek között pedig mindig 8 guggolás alkalmazva az új technikákat/ismereteket. A páros gyakorlatok nagyjából így néztek ki:

-négykézláb vagy, tolod hátra a csípőd, a párod keze a gerinceden, ha görbül megállít

-háton fekszel, teljes testfeszítettség, párod felemeli bokánál mind a két lábad összezárva, majd véletlenszerűen elengedi az egyiket, te pedig igyekszel a másik mellett tartani (itt én voltam az egyik bemutató alany :) )

-hason fekszel, kinyomod magad fekvőtámaszba, párod felemeli a lábad, szintén teljes testfeszítettség, és a feladat ugyanaz, mint az előzőnél

-háton fekszel, a sarkaid megtámasztod a párod térdein, és húzod a térdeidet a fejed felé, közben a gerincedben megtartod a helyes ívet, a párod pedig ellentart

Lényegében elég egyszerűnek tűnnek ezek a gyakorlatok, viszont nagyon sokat segítenek a helyes testtartás elérésében.

Mivel Laceeval az edzéseink nagy része a fenék, törzs feszítettségéről szól, ezért szerencsére nagyon könnyen mentek ezek, a lábaim egyszer sem estek szét.

Az én párom Arnold volt, miután mondtam neki, hogy feszítse a fenekét, mint a hülye (a hülye rész elég könnyen megy neki), tök jó lett az övé is.

Leginkább Goblet Squat volt, de a végén csináltunk egykezest is.

Az utolsó feladat swing volt, mindössze 30", de mindent kikellett préselned magadból. Tegnapi fogadalmamhoz híven, elfelejtettem a 16ost, és 24-essel csináltam, elég durván megtolva azt a 30 másodpercet.

Lefekvés előtt terveztem még egy kis SMR-t, a fenekem odavan egy csöppet, szombaton, vasárnap, tegnap és ma is guggoltam, nem is keveset... Jó lesz :)

Csütörtökön pedig ismét SNATCH :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr781516940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.