LukiTraining

Kommentek

  • Teljesítményfokozó sporttáplálkozás: @ImikeTraining: Nincs mit! (2014.08.11. 17:22) Tápkieg
  • FredYoong: És azóta megint eltűnt. Hát ilyet. (2012.04.11. 15:09) 2012.01.12. Csütörtök
  • ImikeTraining: @MáT: Nincs most MetCon :) Nem is lesz nagyon sokáig. Most már teljesen elhatároztam magam, hogy h... (2012.01.12. 18:56) 2012.01.08. Vasárnap
  • ImikeTraining: @Radnai: Erre esküszöm, nem is gondoltam :) Bár múltkor kiemelgettem Lacikának a 140-150 kilóját, ... (2011.12.22. 15:22) 2011.12.21. Szerda
  • Kovács Lacee: Az anyádot...dobálódzol? (2011.12.19. 20:08) 2011.12.19. Hétfő

2014.09.11. Csütörtök C&J+FS

2014.09.12. 09:23 | ImikeTraining | Szólj hozzá!

Címkék: guggolás súlyemelés jerk clean squat

Nem tudtam reggel menni edzeni, éjfél után feküdtem le, aztán egy hajnal 5-ös kelés odabaszott volna. Így este mentem és valamikor 9 felé végeztem, de tök jó volt.

A. Clean & Jerk 5x1/67,5kg
B. Előlguggolás 5x1/85kg

Ez ilyen minimalista edzésnek tűnhet, pedig a lökésekkel elég sok idő elment. Inkább gyakorlás szinten működött a dolog. Még mindig van vele munka bőven, de elégedettnek mondanám magam. Kellett volna videót csinálni erről is, de nem lett.

A guggolás mellé párban lenne invertált evezés csak az érzés kedvéért, de annyira elfáradt a felvételekben a hátam, hogy guggolásoknál nagyon nehezen tudtam tartani a felső háti szakaszt. Ezért gyorsan ki is dobtuk, ha már közel max súllyal guggoltam (ami nagyon kevés), utána a tartás is szebb lett jóval, ahogy megpihent a dolog.

Ma a kibaszott eső miatt lehetetlen küldetés volt eljutni edzésre, pont reggel öt felé szakadt a legjobban, de még kb az öt perces munkába menés alatt is riheronggyá áztam... Most borzasztó szarul érzem magam, mert ezt valahogy be szeretném pótolni. Jövő héten ezért valószínűleg öt edzés lesz. Meg ha minden igaz terheléselvételes hét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luki.blog.hu/api/trackback/id/tr696691413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása